نماينده مردم تبريز، آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى از آغاز ساخت يك فيلم با محوريت ستارخان به كارگردانى يكى از كارگردانان مطرح ملى خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛زهرا ساعى نماينده مردم تبريز، آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاكيد بر لزوم استفاده هرچه بيشتر از ابزار هنر و سينما براى شناساندن بزرگان تاريخ آذربايجان، گفت: تمامى مسئولان استانى و متوليان حوزه فرهنگى بايد نهايت حمايت لازم از هنرمندان براى افزايش شناخت مردم از مفاخر و بزرگان آذربايجان را انجام دهند.

وى به ديدار مشترك خود و دكتر پزشكيان با آقاى ورزى، كارگردان چندين فيلم و سريال تلويزيونى اشاره كرد و گفت: پس از چندين ساعت جلسه تخصصى و حمايت و پيگيرى هاى بنده و دكتر پزشكيان، آقاى ورزى براى ساخت يك فيلم با محوريت ستارخان همزمان با سالگرد درگذشت اين قهرمان ملى در سالجارى اعلام آمادگى كرد.

ساعى همچنين اظهار كرد: اميدوارم از اين پس هنرمندان ديگر نيز در راستاى شناساندن فرهنگ غنى آذربايجان و مجاهدت هاى قهرمانانى همچون ستارخان در حوزه ملى و بين المللى دست به كار شوند و بنده نيز با تمام توان از اين عزيزان حمايت خواهم كرد.

 

انتهای پیام/ش

فیلم ستارخان به كارگردانى يكى از كارگردانان مطرح ملى ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.