پس از 32 سال پیکر شهید گرانقدر غلامحسین ترک دهنو به میهن بازگشت. 

رجعت پیکر شهید ملایری  از 32 سالبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه ملایر، مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و نمایندگان دیگر دستگاهها با حضور در منزل بسیجی شهید غلامحسین  ترک دهنو خبر بازگشت پیکر شهید را به خانواده وی اعلام نمودند.

فرماندار ویژه ملایر بیان داشت: اینک که در آستانه شهادت حضرت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در کنار خانواده این شهید گرانقدر هستیم بسیار خوشحالیم.

وی با اشاره به خاطرات فرزندان و برادران شهید اظهار داشت: شهید عزیز اهل دعا و نماز بوده و بارها به جبهه رفته و آرزوی وی شهادت در راه خدا بوده است و این خصلت در بین تمام شهدای ما مشترک بوده است.

فرماندار ملایر ادامه داد: وظیفه همه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اهداف بزرگ و والای این شهیدان را دنبال نمایند.

رضایی با اشاره به روایتی از معصومین(ع) تصریح کرد: مجاهدی که از اهل و عیالش جدا میشود و خداحافظی میکند اگر تمام دریاها مرکب و همه جنگلها قلم شوند ثواب این مجاهدت را نمیتوانند بنویسند.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید ترک دهنو عنوان کرد: الان روح این شهید عزیز حاضر و ناظر است و در این ایام بسیار پر برکت و عزیز و در آستانه شهادت حضرت رسول(ص) پیکر ایشان به آغوش خانواده اش باز میگردد.

روشنایی نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان نیز بیان داشت: پیکر پاک این شهید اخیرا از منطقه فاو(ام القصر) به عقب منتقل شدند.

وی افزود: در سال ۹۳ از فرزندان این شهید نمونه خون  گرفته شد و پس از مطابقت با نمونه خون شهید و آزمایش دی.ان.ای، موفق به شناسایی وی شدند.

لازم به ذکر است که شب جمعه (شب ۲۸ ماه صفر) مراسم وداع با پیکر شهید همزمان با نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله ملایر و مراسم تشییع در روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره)  و مراسم ختم نیز بعد از نماز جمعه در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش.و

پیکر شهید ملایر به میهن بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.