مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: کانون‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه فعال شود.

کانون‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه فعال شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه  صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی سالانه حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در شمال استان بین شهرستان‌های گناوه، دیلم و ریگ گفت: بهترین یاور دانش آموزان که می‌توانند به صورت صد در صد مفید باشد خود نیرو‌های باتجربه، پرتلاش و دلسوز آموزش و پرورش است هر چند ممکن است در بعضی مواقع دلسردی در بین همکاران به وجود آید، ولی انگیزه کار و تلاش باید در همکاران تقویت شود.

وی افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش باید با تشکیل و ایجاد کلاس‌ها و آموزش به روز باشد و این به روز بودن می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش ارتباط مستقیمی با سلامت جسمی و روحی دارد باید از طریق ورزش کمک بیشتری به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان کرد و با ورزش انگیزه لازم را برای دانش آموزان در نظر گرفت و با ایجاد کانون‌های ورزشی و فعال کردن آن‌ها اوقات فراغت دانش آموزان را پر کنیم تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در آن‌ها ورود آسیب‌های اجتماعی به زندگی آن‌ها را کمتر کنیم.

وی بیان داشت: برای کم کردن آسیب‌های اجتماعی باید با برنامه پیش رفت، ولی اجرای این برنامه‌ها هزینه بر است و باید هزینه‌های آن تامین شود ما باید دانش آموزان را برای آینده بسازیم تعلیم و تربیت وظیفه ماست هدف ما انسان سازی، احترام گذاشتن و زندگی سالم را یاد دادن است.

احمدی تصریح کرد: در جامعه امروز کار آموزش و پرورش هر روز سخت‌تر از گذشته می‌شود و الگو برداری از ما کمتر می‌شود و در عوض جوانان ما از فضا‌های مجازی الگو برداری می‌کنند این می‌تواند جوانان ما را در معرض خطر قرار دهد و آسیب‌های اجتماعی را به جوانان نزدیک‌تر می‌کند.

در این نشست هوشیار رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش، عادلی آزاد رییس اداره پیشگیری و مراقبت‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش، معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان سلامت و آسیب‌های اجتماعی و کارشناسان تربیت بدنی شهرستان‌های گناوه، دیلم و ریگ حضور داشتند.

انتهای پیام/ف

برگزاری نشست هم اندیشی  تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.