شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب با اعزام یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه لودر و تهیه اقلام ضروری به یاری زلزله زدگان شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصر شیرین شتافت.

امدادرسانی منطقه غرب خطوط لوله و مخابرات به زلزله‌زدگان کرمانشاهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد حقیقیان، مدیر منطقه غرب ضمن تسلیت و ابراز همدردی با زلزله‌زدگان و خانواده‌های داغدار، اظهار کرد: همکاران ما در همان ساعات اولیه وقوع حادثه، پس از حصول اطمینان از صحت و سلامت خطوط لوله،مخازن، منیفولدها و تجهیزات مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه به یاری مردم و گروه‌های امدادی شتافتند.

وی در ادامه افزود: در این راستا یک دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان و یک دستگاه لودر برای انجام عملیات آوار برداری از مناطق زلزله‌زده با هماهنگی مسئولان استانی به محل حادثه اعزام شدند.

حقیقیان تصریح کرد: هم اکنون آمادگی خود را برای کمک به مصدومان و آسیب دیدگان اعلام کرده‌ایم. افزون بر آن کارکنان منطقه نیز در حال جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام پر مصرف برای زلزله زدگان هستند تا بتوانند آن‌ها را با همکاری ستاد بحران استان کرمانشاه میان حادثه دیدگان توزیع کنند.

مدیر منطقه غرب پس از بازدید باز محل وقوع زلزله در شهرستان سرپل ذهاب، بیان کرد: از نظر لجستیک و پشتیبانی تا زمانی که شرایط مطلوب و مناسبی در مناطق زلزله زده ایجاد شود؛ خودروهای سنگین و ماشین آلات ساختمانی منطقه به زلزله زدگان کمک رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر موارد یادشده برای بازدید امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه) رئیس جمهوری و وزیر نفت، تعدادی از خودروهای سبک منطقه با هماهنگی ستاد بحران استان برای انتقال ایشان به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند.

حقیقیان همچنین از اعلام آمادگی و بسیج همگانی کارکنان منطقه برای کمک به آسیب دیدگان خبر داد و گفت: کارکنان منطقه برای یاری رساندن به نیروهای امدادی و مردم آسیب دیده، اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در خاتمه گفت: همچنین کمک‌هایی از بسیج شرکت و مناطق خوزستان و تهران به مرکز انتقال نفت پایطاق داده شده که از سوی خودروهای منطقه و بر اساس نیاز بین روستاییان و زلزله‌زدگان مجموعه مسکن مهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

بازدید مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از محل وقوع زلزله

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار