فیلم"۹۹۹۹۹۹۹۹۹" از میان ۳ هزار و ۵۰۰ اثر نامزد بهترین فیلم جشنواره دوسالانه سوئیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم عظیمی کارگردان اردبیلی افزود: فیلم"۹۹۹۹۹۹۹۹۹" در روزهای اخیر از میان ۳ هزار و ۵۰۰ اثر در جمع۲۴ فیلم منتخب قرار گرفته بود که امروز در جمع ۵ اثر نامزد بهترین فیلم جشنواره دوسالانه سوئیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فیلم کوتاه مزمونی کاملا فلسفی دارد افزود: در این فیلم انسانها بر روی پلکان سنگی سرگردانند و در این مسیر اتفاقات ریز و درشتی برای آنها می‌افتد و انسان‌ها نیز در تلاش برای رسیدن به تکامل هستند.

نویسنده و کارگردان فیلم "۹۹۹۹۹۹۹۹۹" تصریح کرد: جشنواره دوسالانه سوئیس یکی از معتبرترین فستیوال‌های فیلم کوتاه در جهان است که از ۱۵ نوامبر شروع شده و تا ۱۸ نوامبر ادامه می‌یابد.

عظیمی بیان کرد: این فیلم بیش از این در ۲۲ فستیوال جهانی جزء فیلم‌های منتخب شناخته شده است و جایزه بهترین فیلم طلایی لندن، جایزه بهترین فیلم دور آلمان و بهترین فیلم تجربی جشنواره بین‌المللی تهران را کسب کرده بود.

وی با اشاره به آثار قبلی خود که حائذ رتبه‌های بین‌المللی شده بود گفت: این اثر جزء فیلم‌های موفق ساخت استان بوده است که امیدواریم با کسب این جایزه نیز باعث افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان باشد.

 

انتهای پیام/ع

ارسال 3500 اثر به جشنواره دوسالانه سوئیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.