فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:: در پی وقوع سرقت‌های سریالی قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح تربت جام، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی تربت جام در این زمینه با انجام تحقیقات علمی و تخصصی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی عامل این سرقت‌ها شد.

سرهنگ کیانی گفت:: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم را مخفیگاهش و در حال مصرف مواد مخدر دستگیر کردند.

وی افزود: متهم ۳۸ ساله و از سارقان سابقه دار است که در بازجویی‌های انجام شده تا کنون به ۱۹ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کیانی گفت:: متهم در ادامه بازجویی‌های فنی و پلیسی ۲ مالخر اموال مسروقه را معرفی کرد که در نتیجه این دو مالخر ۴۵ و ۴۸ ساله نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم و دو مالخر اموال مسروقه چند دستگاه پخش خودرو، یک دستگاه لب تاب، چندین عدد کوله پشتی، مدارک شناسایی، فلش مموری، تبلت، باطری خودرو، جک وزاپاس خودرو کشف کرد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام //م. ط.


سارق قطعات و لوازم داخل خودرو در تربت جام با ۱۹ فقره سرقت دستگیری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.