سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی با حادثه دیدگان زمین لرزه اخیر غرب کشور ابراز همدردی کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با حادثه دیدگان زمین لرزه اخیر ابراز همدردی کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در پیام سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: حادثه تلخ و غم انگیز زمین لرزه شب گذشته در غرب کشور که منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، تاسف و تالم فراوان مردم ایران را در پی داشت.

در این پیام آمده است: اینجانب به نیابت از مردم شریف و مدیران سخت کوش جنوب شرقی‌ترین استان کشور، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به داغدیدگان این حادثه تاسف بار، از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان غفران الهی، مصدومان شفای عاجل و بازماندگان و خسارت دیدگان، صبر و شکیبایی مسئلت کرده و آمادگی هرگونه مساعدت مقتضی را اعلام می‌دارم.

وقوع زمین لرزه‌ای با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶، استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق در نزدیک مرز‌های استان کرمانشاه گزارش شده، آسیب زیادی در استان‌های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.

بر اساس اعلام مسئولان، تا ساعت ۱۶:۲۰ امروز دوشنبه، زلزله غرب کشور ۳۸۷ نفر کشته و ۶ هزار و ۶۰۳ نفر مصدوم بر جا گذاشته است.

انتهای پیام/ع

وقوع زلزله در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار