فرماندار شاهرود از کاهش ۵۰ درصدی ساخت سازهای عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت : در چند سال گذشته دولت با مشکلات عدیده‌ای در حوزه اقتصاد مواجه بوده است و کمبود نقدینگی و اعتبارات دولتی زمینه‌ساز کاهش 50 درصدی ساخت سازهای عمرانی در این شهرستان شده است.


وی با بیان اینکه باوجوداین مشکلات اقدامات مؤثری در حوزه عمران و آبادانی این شهرستان انجام‌شده است افزود: بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی شاهرود در دستور کار قرار دارد.


فرماندار شاهرود با بیان اینکه شهرداری یک‌نهاد مؤثر در عمران و آبادی یک شهر است اذعان کرد: مشارکت مردم در فعالیت‌های این نهاد می‌تواند زمینه افزایش ساخت‌وسازهای عمرانی را در یک شهرستان افزایش دهد.


وی با تأکید بر لزوم حمایت دولت از پروژه‌های توسعه شهری بیان کرد: تاکنون بالغ‌بر 6 هزار تن قیر به‌صورت رایگان به پروژه‌های اصلاح معابر شهری شاهرود تخصیص‌یافته است.


هاشمی با اشاره به اعتبار تأمین این میزان قیر رایگان تصریح کرد: بالغ‌بر 5 میلیارد تومان در این راستا پرداخت‌شده است که می‌توان یکی از مصداق‌های بارز حمایت دولت از پروژه‌های عمران و آبادانی شهر برشمرد.


وی با تأکید بر لزوم تقویت اعتبارات شهرداری تصریح کرد: تولید ثروت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای توسعه یک شهر دو فاکتور اساسی محسوب می‌شود و این مهم بر عهده شهرداری ها قرار دارد.


فرماندار شاهرود ابراز داشت: جلب اعتماد مردم در سایه ارائه خدمات رایگان و باکیفیت به آن‌ها محقق می‌شود و باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه‌ای بورزیم.


انتهای پیام / ه


کاهش ۵۰ درصدی ساخت‌وسازهای عمرانی در شهرستان شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار