استاندار مازندران گفت: بی توجهی به سه اقتصاد اصلی سبب کاهش امنیت سرمایه گذاری در مازندران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری با اشاره به نابودی محیط زیست در استان گفت: پبی توجهی به اقتصاد دریا محور، بهره برداری نامناسب از جنگل، سامان نیافتن بازار محصولات کشاروزی در کنار نزاع‌های سیاسی امنیت سرمایه گذاری در استان را کاهش داده است.

وی افزود: اتاق فکر مردم نهاد با محوریت دانشگاه و نخبگان با هدف توسعه متوازن استان مازندران تشکیل می‌شود.

اسلامی با اشاره به لزوم پیاده سازی مدیریت استراتژیک بر مبنای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل جهاد گرانه، گفت: مازندران به مدیریت رفتار سازمانی نیاز دارد و تضارب آرا سیاسی کشمکش منطقه‌ای سوق دادن جهت دار اعتبارات استان را از مسیر توسعه دور کرده است

استاندار مازندران افزود: با هر گونه رفتار سیاسی مدیران به شدت برخورد خواهم کرد و شرط تداوم مدیریتی مدیران کار جهادی عمل در عرصه از روستا‌ها و نیز اولویت بخشی به اشتغال جوانان در کنار بهره گیری از ظرفیت بانوان است.

وی بر تعامل دستگاه‌های اجرایی درتوسعه اشتغال اقتصاد مقاومتی بسیج تاکید کرد.

اسلامی گفت: اتاق فکر مردم نهاد با محوریت دانشگاه و استفاده از تجارب نخبگان شهرستانی، استانی و فرا استانی با هدف توسعه متوازن استان تشکیل می‌شود.

استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تامل بیش از پیش مدیران با فرماندهان و نیز ائمه جماعات، گفت:: در تعاملی همه جانبه همه ارا سیاسی در جهت جلوگیری از سر هدر رفت سرمایه‌ها و ظرفیت‌های مازندران باید بکوشند و صداقت در امانت ملاک ارزیابی مدیران در تصدی استانداری است.

انتهای پیام/آ

هدر رفت سرمایه‌های اقتصادی مازندران در کنار نزاع سیاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار