تولیت آستان قدس رضوی گفت: در بازدیدی که از مناطق زلزله زده داشتیم، مردم اظهار می‌کردند که در این مدت نیروهای بسیجی مشکلات ما را حل کردند.

در بازدید از مناطق زلزله‌زده مردم می‌گفتند بسیجی‌ها مشکلات ما را حل کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در آئین افتتاح مرکز مقاومت بسیج عالم آل محمد(ص) که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، این هفته را به بسیجیان، ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان که جبهه بین‌المللی مقاومت را رقم زدند، تبریک گفت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری از حضرت ثامن الحجج(ع) تعبیر زیبایی دارند که می‌فرمایند اگر بخواهیم امام رضا(ع) را در یک جمله معرفی کنیم باید بگوییم "مبارزی خستگی‌ناپذیر".

وی تصریح کرد: بسیجیان و نیروهای دلداده به خدا، اهل اقدام و عمل و خطر کردن در عرصه‌های اجتماعی، اهل نقش‌آفرینی در مبارزات و نبرد با استکبار جهانی هستند. بسیجیان با تأسی به نام مقدس امام رضا(ع) و داشتن روحیه معنویت، اهل تلاش، مبارزه، خستگی‌ناپذیری، ایستادگی و مقاومت در راه حق هستند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: اگر امروز سیره امام رضا(ع) را مورد تبیین و بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که ابعاد مختلف سیره آن حضرت سرشار از عشق به خدا، معنویت، عمل صالح، علم صالح و تمدن‌سازی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "بسیجیان عزیز ما برای خودشان مأموریتی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی دارند"، گفت: امروز بسیج نه به‌عنوان یک جریان، حزب و جناح بلکه یک تفکر، فرهنگ و مکتب است و بسیجی با همه انگیزه‌ها و اندیشه‌های الهی، دغدغه انقلاب، نظام و خدمت به مردم را دارد.

انتهای پیام/س

ماموریت بسیج در تمامی ابعاد




 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.