کرمانشاه از امن ترین استان های کشور است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه را از امن ترین استان های کشور معرفی کرد و گفت: این امنیت نتیجه تلاش های شبانه روزی مجموعه همکاران در ستاد انتظامی کرمانشاه است.

کرمانشاه از امن ترین استان های کشور استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در همایش پلیس، اصناف، امنیت گفت : امنیت مقوله ای مهم در توسعه، عمران و آبادانی هر جامعه ایست که باید به ان توجه کرد.

وی ادامه داد: امنیت نعمتی گواراست که اگر خدشه دار شود روح و روان انسان ها را درگیر و بسیاری از کارها مختل می شود.

سردار امان اللهی با بیان اینکه نظم و امنیت پایدار نقش بی بدیلی در توسعه هر کشور دارد، گفت: ایران اسلامی با وجود کارشکنی های بسیار دشمنان خود توانسته در بخش های مختلف پیشرفت های خیره کننده و قابل ملاحظه ای داشته باشد که به خاطر وجود امنیت بوده است.

رئیس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: اگر می خواهیم این امنیت پایدار و مستحکمتر شود باید همه با نیروی انتظامی که حافظان واقعی نظم و امنیت هستند همکاری مستمر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز در همه جای دنیا مردم خود را پلیس می دانند و اگر مورد انحرافی در جامعه اشان مشاهده کنند خود ورود کرده و با تذکر دادن سعی می کنند مانع از انجام آن رفتار غلط شوند.

سردار امان اللهی افزود: در این میان آموزش همگانی به مردم باید در دستور کار دستگاه ها و ادارات مختلف قرار گیرد و در این راستا هزینه کنند، هزینه ای که در نهایت به نفع خود مردم و جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به تلاش های دشمنان برای ناامن جلوه دادن کشور، از هوشیاری کسبه و بازاریان به خاطر همراه نشدن با دشمنان تمجید کرد و گفت: فرصت طلبی دشمنان بر همه ثابت شده است و عدم همراهی کسبه و اصناف با آن ها باعث شد تا به خواسته و منافع نامشروعی که مدنظرشان بود دست پیدا نکنند.

وی با اشاره به موقعیت ممتاز ایران در دنیا، یادآور شد: این موقعیت به سادگی حاصل نشده است و باید همه ما قدردان ان بوده و از هیچ کوششی برای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی فروگذار نکنیم.

سردار امان اللهی در پایان گفت: پلیس خود را خدمتگذار مردم می داند و از همه توان و امکانات خود برای ایجاد جامعه ای امن در جهت رضایت شهروندان استفاده می کند.

همکاری خوب اهل سنت با پلیس میزان جرائم را کاهش داده است

جانشین فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری بسیار خوب اهل سنت با پلیس در عرصه های مختلف، گفت: این همکاری میزان جرائم را در بسیاری عرصه ها کاهش داده و فضا را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ناامن کرده است.

سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت : برادران و خواهران اهل سنت ما همگام با برادارن و خواهران شیعی همکاری بسیار خوب و مطلوبی با همکاران انتظامی دارند.

وی افزود: این همکاری تنگانگ باعث شده که امروز کرمانشاه با وجود تنوع اقوام و مذاهب و داشتن بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق تبدیل به یکی از امن ترین استان های کشور شود.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: تنوع جرائم و شگردهای متنوع مجرمان برای انجام آن به گونه ایست که اگر همکاری و مشارکت مردم نباشد نمی توان برخی از آن ها را کشف و یا از وقوعشان جلوگیری کرد، از این رو همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس برای تامین امنیت پایدار امری ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برای پلیس بحث امنیت مردم در درجه اول امنیت قرار دارد، گفت: برای همکاران انتظامی ما در بخش های مختلف ناجا، شیعه و سنی بودن و حتی مسلمان و غیرمسلمان بودن مطرح نیست، آنچه که مهم است ایجاد امنیتی پایدار و رفاه و آسایش عموم شهروندان است.

وی افزود: رضایتمندی همه مردم با هر مذهب و نژادی از عملکرد پلیس، بیانگر این است که نیروهای انتظامی وظایف خود را به نحو احسن انجام داده اند.

سرهنگ مرزبانی گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری بسیار خوب مردم فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده و دیری نخواهد پائید که در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: امروز در سراسر این کشور پهناور امنیت مطلوبی حکمفرماست، امنیتی که حاصل تلاش های شبانه روزی پلیس و فداکاری های آنان در راستای خدمتگذاری به مردم می باشد.

وی ادامه داد: امروز پلیس مقتدر علی رغم تمامی هجمه های دشمنان آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید است و هیچ کدام از اقدامات صورت گرفته نمی تواند بر عزم و اراده آنان اثری بگذرد.

بیش از 600 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده است.

سردار منوچهر امان اللهی گفت : اگر نیمی از تماس های حاصل شده با 110 نیز منجر به عملیات شده باشد تعداد زیادی از همکاران ما درگیر امنیت بخشی به جامعه شده اند.

وی تصریح کرد: کار پلیس های تخصصی هر کدام به اندازه وزارتخانه ای گستردگی و اهمیت دارد، به گونه ای که اخلال در ایجاد ماموریت های محوله باعث اختلال در کل کارها و بی انضباطی در جامعه می شود.

سردار امان اللهی افزود: مهمترین هدف پلیس مبارزه با امنیت و کشف جرائم در سریعترین زمان ممکن است، کاری که به شهادت اقشار مختلف مردم به خوبی انجام شده است.

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: با تلاش مجموعه همکاران در کشفیات جرائم 20 درصد و در دستگیری سارقان 27 درصد در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته ایم.

وی تصریح کرد: همچنین در کشفیات مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان نیز رشد خوبی امسال نسبت به سال قبل داشته ایم.

سردار امان اللهی در پایان با قدردانی از همکارهی دستگاه قضائی با پلیس، ابراز امیدواری کرد در سایه این تعامل شاهد افزایش امنیت موجود باشیم .

در راستای ارتقاء امنیت و آرامش تلاش می کنیم 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: در کنار مردم در راستای ارتقاء امنیت و آرامش تلاش می کنیم

سرهنگ دوم ستاد حیدر حق جویان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا که با حضور مسئولان و دیگر کارکنان برگزار شد، گفت: امسال هفته نیروی انتظامی را با شعار پلیس مقتدر امین مردم شروع کرده ایم و در کنار مردم در راستای ارتقای امنیت و آرامش آنان بیش از پیش تلاش می کنیم.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با الهام گرفتن از آموزه های اسلام ناب محمدی و تاسی از سیره حسینی و همچنین مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و ایثارگری، امنیت با ثبات و پایداری را در کشور عزیز و پهناورمان ایجاد کرده است.

در ادامه فرماندار شهرستان پاوه مهندس "پرویز ایده پور" ضمن تبرک فرا رسیدن هفته ناجا گفت:نیروی انتظامی بعد از ادغام کارهای بزرگی انجام داده و یکی از نیروهایی است که واقعا اعتماد مردم و مسئولین را به خود جلب کرده است.

وی تصریح کرد: کارنامه درخشان نیروی انتظامی در اغتشاشات و درگیری های سالهای گذشته نشان از مدیریت بحران این نیرو دارد .

 

 

انتهای پیام/د

در راستای ارتقاء امنیت و آرامش تلاش می کنیم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار