کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به منظور کمک به مردم زلزله زده کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی به کرمانشاه ارسال شد.

جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان برای اسکان موقت زلزله زدگان هزار تخته چادر از انبار امدادى این جمعیت بارگیری , به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

جمعیت هلال احمر شهرستان محلات هم ٢ هزار تخته پتو از انبار امدادى بارگیری و به مناطق زلزله زده فرستاد.

ابراهیم نژاد مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر هم با اشاره به اینکه فرماندهی اکیپ‌های استان‌های معین در منطقه سرپل ذهاب به عهده استان مرکزی قرار گرفته است، از اعزام ۴ اکیپ توزیع برق استان مرکزی به سرپل ذهاب خبر داد.

عزیز فیلی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان مرکزی هم از آماده باش کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی این استان مرکزی و اعزام به مناطق زلزله زده در صورت نیاز خبرداد.

فیلی افزود: پس از زلزله در استان‌های غربی کشور به ویژه کرمانشاه تیم‌ها و تجهیزات مورد نیاز هلال احمر، اورژانس، شرکت توزیع برق این استان ویک گروه مستند ساز برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعزام شده اند.
وی اضافه کرد: گروه مستند ساز کار شناسایی نقاط قوت و ضعف ساختمان ها، موانع و مشکلات امدادرسانی و آواربرداری و دیگر مواردی که می‌تواند در تقویت توان دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی موثر باشد را برعهده دارد.

انتهای پیام / ج

کمک‌های امدادی و انسان دوستانه استان مرکزی برای زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.