رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: سراوان به عنوان میزبان رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم استان انتخاب شد.

سراوان میزبان رقابت‌های قهرمانی پرس سینه سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیاوش پیروزیرئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی استان یادواره شهید شه بخش کرد زابلی ۱۵ آذرماه به مدت ۲ روز درسراوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۰۰ ورزشکار از سراسر سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: این هیات در سال‌های اخیر با برنامه ریزی‌ها و اقدامات شایسته توانسته وضعیت این رشته را در استان و کشور ارتقا دهد.

پیروزی ادامه داد: در این راستا تعداد ورزشکاران این هیات از ۳۰۰ نفر در سال ۹۴ هم اینک به افزون بر سه هزار و ۲۷۰ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین تعداد باشگاه‌های فعال بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان از ۲۸ باشگاه در سال ۹۴ هم اینک به ۸۹ باشگاه افزایش پیدا کرده است که این امر گام مهمی در رشد و توسعه ورزش این استان محسوب می‌شود.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت ورزشی هستند.

انتهای پیام /ع

برگزاری رقابتهای  قهرمان پرس سینه در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار