رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام يك باند قاچاق هروئين و كشف مقدار 153 كيلو و 950 گرم ترياك و هروئين در عمليات ماموران اين پليس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"سيد تقي حسيني اظهار داشت: با اقدمات گسترده علمي و تخصصي ماموران اداره عمليات ويژه اين پليس باندي كه به وسيله خودرو هاي سواري تيز رو و با استفاده از پوشش مسافرت خانوادگي اقدام به انتقال محموله هاي هروئين از مرزهاي شرقي به اصفهان مي كرد مورد شناسايي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اشرافيت بالاي خود توانستند دو دستگاه خودروي پژو پارس متعلق به قاچاقچيان را حين ورود به اصفهان شناسايي و در يك عمليات تعقيب وگريز آنها را متوقف و سرنشينان آن را دستگير كردند.

اين مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسي از داخل يكي از خودرو ها مقدار10كيلو و450 گرم هروئين كشف و در اين رابطه سه مرد و دو زن که از اعضای یک خانواده بودند دستگير شدند.

سرهنگ" حسيني همچنين از كشف 143 كيلو و 500گرم ترياك طي عملياتي ديگر توسط ماموران انتظامي مستقر در منطقه شرق استان خبر داد و گفت: در اين رابطه يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 توقيف و يك نفر قاچاقچي دستگير شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.