مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه گفت:عرضه‌ مرغ زنده تهدیدی جدی برای سلامت جامعه است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌ها به وظایف خود در قبال عرضه کنندگان مرغ زنده عمل نمی‌کنند، افزود: تا وقتی که با عرضه کنندگان مرغ زنده برخورد بازدارنده نمی‌شود، نمی‌توان به جمع شدن این حرکت غیر بهداشتی در استان امیدوار بود.
نادر پرور با یادآوری اینکه اصناف، شهرداری، بهداشت، دامپزشکی و... مراجعی هستند که باید مجور فعالیت به مراکز عرضه فرآورده‌های گوشتی بدهند، افزود: سکوت دستگاه‌های مرتبط در قبال عرضه کنندگان مرغ زنده توجیهی نداشته و همه این دستگاه‌ها باید برای مقابله با این حرکت غیربهداشتی پای کار بیایند.
مدیر کل دامپزشکی کرمانشاه سپس با اشاره به اهمیت آگاهی رسانی به شهروندان در خصوص مخاطرات خرید مرغ زنده، ابراز امیدورای کرد: با آگاهی رسانی مطلوب به جایی برسیم که خود مردم انتخاب صحیح داشته و از خرید مرغ زنده صرف نظر کنند.
وی با یادآور شدن اینکه مردم باید خود مراقبتی کرده و گوشت مرغ را تنها از مراکز معتبر خریداری کنند، اضافه کرد: باید با بالا بردن آگاهی مردم در مورد مخاطات احتمالی خرید مرغ زنده شاهد برچیده شدن بساط عرضه کنندگان مرغ زنده باشیم.
 
انتهای پیام/پ

 

برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.