نخستین مرکز رشد واحدهای فناوری در مهاباد آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، خان احمدزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت : مجوز نخستین مرکز رشد در شهرستان مهاباد توسط دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اخذ شده و از این پس دانشجویان ، محققان و تمام صاحبان ایده میتوانند ایده های خود را در این مرکز طرح کرده و آن را عملی سازند.

شمس برهان مدیر مرکز رشد مهاباد هم گفت : این مرکز ، مکانی برای ایجاد  فناوری و شرکتهای دانش بنیان  و محلی است برای صاحبان ایده تا علم خود را به ثروت تبدیل کنند.

حسن حیدری رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجانغربی نیز در مراسم تأسیس و آغاز بکار این مرکز گفت : این سومین مرکز رشد در سطح دانشگاه های آزاد استان و هشتمین مرکز رشد  در آذربایجانغربی است .

گرمیانی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این خصوص اظهار داشت : یکی از اهداف ایجاد مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان ایجاد تعامل سازنده بین دانشگاه و صنعت است که لازمه پیشرفت  و ارتقای سطح تکنولوژی هر جامعه است.

 دیگر مراکز رشد  واحدهای فناوری استان آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه ،خوی، ماکو و میاندوآب قرار دارند.

انتهای پیام/ع

تاسیس هشتمین مرکز رشد واحدهای فناوری در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فایق خضری
۱۲:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
با سلام
بنده دانشجوی رشته ی مهندسی آگروتکنولوژی،از دانشگاه ارومیه و ساکن شهرستان مهاباد هستم.صاحب ایده و در چندین ایده شو شرکت داشتم.و با اصول استارتاپی اشنایی کامل داشته و کارگاه تولیدی کود ورمی کمپوست رو در مهاباد دارم و در دانشگاه هم مدرس کلاسهای ورمی کمپوست میباشم...
میخواهم وارد مرکز رشد مهاباد شوم.
شرایط آن چیست؟و چگونه میتونم عضوی از این مرکز باشم؟
با تشکر