ماموران پلیس مازندران ۸ سارق را با ۹۰ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر دستگیر کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح نصرت در شهرستان قائم شهر، ماموران فرماندهی انتظامی آن شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و هماهنگی قضائی این طرح را روز گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، هشت متهم به سرقت از جمله سارقان مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، منزل، خودرو و داخل خودرو را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، گفت:متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بیش از ۹۰ فقره سرقت اقرار کردند.

سرهنگ نیازی از تشکیل پرونده برای متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به این که رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های انتظامی از مهمترین راه‌های پیشگیری از سرقت به شمار می‌رود، گفت: سهل انگاری مالکان منازل و خودرو‌ها در رعایت نکات امنیتی خودرو از عوامل زمینه ساز سرقت است که شهروندان باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.