رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور فردا «دوشنبه» با برگزاری ۴ دیدار شاهد پایان دور رفت خود خواهد بود.

مصاف حساس شاگردان شاهین طبع و هاشمی در پایان نیم فصل لیگ برتر بسکتبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال کشور فردا «دوشنبه» با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود تا مسابقات دور رفت آن به پایان برسد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم بسکتبال مهرام تهران میزبان پتروشیمی بندر امام است.

شاگردان مصطفی هاشمی هم اکنون با ۱۲ امتیاز تیم چهرام جدول است و تیم پتروشیمی بندر امام با ۷ برد پیاپی در جایگاه نخست جدول قرار دارد. شاگردان شاهین طبع در صورت برد در بازی مقابل مهرام می‌توانند بدون حتی یک شکست به کار خود در رقابت‌های نیم فصل پایان دهند.

تیم بسکتبال یس آل گرگان هم در یک دربی میزبان شهرداری گرگان است. یس آلی‌ها تاکنون به یک برد دست یافته اند و شهرداری گرگان هم تاکنون بردی نداشته است. دو تیم به ترتیب در جایگاه هشتم و نهم جدول قرار دارند و این دیدار به نوعی مصاف انتها جدولی‌ها هم محسوب می‌شود.

تیم نفت آبادان هم در یک دیدار دیگر میزبان شاگردان فرزاد کوهیان و تیم بسکتبال دانشگاه آزاد است. آبادانی‌ها این روز‌ها با ۱۲ امتیاز تیم سوم جدول هستند و دانشگاه آزاد با ۲ امتیاز اختلاف در جایگاه ششم قرار دارد.  

آخرین دیدار هم میان تیم‌های نیروی زمینی تهران و شهرداری تبریز در تهران است. شاگردان مهران حاتمی با ۱۲ امتیاز تیم دوم جدول هستند و نیروی زمینی هم در جایگاه پنجم قرار دارد.

تیم رعد پدافند خوزستان هم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

نفت آبادان - دانشگاه آزاد

یس آل گرگان - شهرداری گرگان

مهرام - پتروشیمی بندر امام

نیروی زمینی - شهرداری تبریز

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته هفتم به شرح زیر است:

 مصاف حساس شاگردان شاهین طبع و هاشمی در پایان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

انتهای پیام /

برنامه هفته لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار