فرماندار هریس از ثبت نام 220 نفر در سامانه رصد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صابر تقویمی فرماندار هریس در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان هریس گفت: جهت اشغالزایی در زیرشاخه‌های بخش کشاورزی، پرورش قارچ، زنبورعسل، دامداری و خرید ادوات کشاورزی در این شهرستان به 75 نفر در قالب اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ سه میلیارد و780میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و تعاونی ها که بخواهند در جهت توسعه و رونق کسب و کار خود قدم بردارند می توانند با معرفی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات بانکی با اعتبار 873 میلیارد تومانی بهره مند شود.

تقویمی به تخصیص اعتبار 550 میلیارد ریالی برای طرح ساخت بزرگراه تبریز-هریس-اهر که یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی می باشد نیز اشاره کرد و افزود: از این مبلغ 510 میلیارد ریال از طریق اوراق به پیمانکاران پرداخت شده و امیدواریم با پیگیری های مناسب تا پایان امسال نزدیک به 35 کیلومتر آسفالت‌ ریزی شده و زیر بار ترافیک قرار بگیرد.

وی در پایان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک ها در بحث اقتصاد مقاومتی، گفت: پیوند بخش تجارت با نظام بانکداری کشور هر روز ضعیف و ضعیف تر می شود، این در حالی است که بانک ها باید در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان بازوی اصلی این فرآیند پای کار می آمدند.

 

انتهای پیام/ش

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به 75 نفردر شهرستان هریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.