مجری طرح‌های توسعه پست شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ساخت ۲۱ دستگاه بانک خازنی درپست‌های توزیع برق خوزستان وکهگیلویه وبویر احمد ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نیما دریاپور مجری طرح‌های توسعه پست شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: طرح احداث ۲۱ دستگاه بانک خازنی در ۹۹ شهر از استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با ارزش سرمایه گذاری ۸۴ میلیارد ریال با پیشرفت کاری ۹۰ درصد در حال انجام است.

نیما دریاپور افزود: هدف از احداث و نصب بانک خازنی در پست‌های فوق توزیع برق، اصلاح ولتاژ شبکه برق و ضریب توان در منطقه است.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۱ دستگاه بانک خازنی، ۱۱ دستگاه از آن به ظرفیت ۵۲ و ۸ دهم مگاوات برقدار و وارد مدار شده و عملیات اجرایی ۶ دستگاه دیگر به ظرفیت ۲۸ و ۸ دهم مگاوات به اتمام رسیده و آماده برقدار شدن است.

مجری طرح‌های توسعه پست شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ۴ دستگاه باقیمانده نیز با پیشرفت کاری ۹۰ درصد در حال انجام است که تا پایان آذر ماه امسال به بهره برداری می‌رسند ادامه داد: تمامی مراحل طراحی و خدمات مهندسی و همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی طرح توسط شرکت‌های داخلی انجام شده است.

 

انتهای پیام/ش

 طرح اصلاح ولتاژ برق خوزستان وکهگیلویه وبویر احمد ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.