نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با استاندار بر لزوم بهره گیری مدیران استان از روحانیون در برنامه ریزی های استانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی،محمد مهدی شهریاری گفت: در تبلیغ دین ، تقویت حوزه های علمیه و حمایت از روحانیون برای داشتن یک جامعه اخلاقی و آرمانی تلاش کنید.

حجت السلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین گفت: در حال حاضر بزرگترین نعمت در این استان وحدت و دوستی علما شیعه و سنت است و باید بیش از پیش برای تحکیم این برادری و اخوت تلاش شود.

وی گفت: لازم است مدیران استان از روحانیون در برنامه ریزیهای دینی، فرهنگی و اجتماعی مشاوره بیشتری بگیرند.

 ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این دیدار گفت:لازم است از الگوی وحدت روحانیون در استان که پیامدهای مثبتی در برداشته استفاده شود.

وی همچنین به لزوم بهره مندی از تمام ظرفیت های قومی در ساختار مدیریتی استان تاکید کرد و گفت: اجازه ندهید تبعیض آذربایجان غربی را از مسیر توسعه عقب بیاندازد.

دیدار استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان+تصاویردیدار استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان+تصاویردیدار استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان+تصاویر

دیدار استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان+تصاویردیدار استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان+تصاویر

 

انتهای پیام/ح

استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در این استان وعلمای اهل سنت دیدار کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.