مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت 85 کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ٦2 کتابخانه مخزن دار کانون مساجد شهری و ٢٣ کتابخانه مساجد روستایی در این استان به علاقمندان خدمات ارائه می دهند.


وی تصریح کرد: از این تعداد کتابخانه 15 کتابخانه در شهرستان سمنان، ١١ کتابخانه در گرمسار، چهار کتابخانه در آرادان، سه کتابخانه در سرخه، هشت کتابخانه در مهدیشهر، ٢٢ کتابخانه در دامغان، ١٦ کتابخانه در شاهرود و شش کتابخانه در میامی فعالیت دارند.


حدادیان تعداد اعضای ثابت کتابخانه های کانون مساجد استان سمنان را ١٤ هزار و 739نفر بیان کرد و افزود: ٢٤9 هزار و 2٥٦ جلد کتاب در کتابخانه های کانون مساجد استان سمنان وجود دارد.


وی با اشاره به اینکه ٧6 کتابخانه باز نیز درکانون های مساجد استان سمنان فعالیت دارند گفت: از این تعداد 52 باب شهری و ٢٤ باب روستایی بوده و تعداد ١3 هزار و 25 جلد کتاب در کتابخانه‌های باز این استان موجود است.


مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان شمار کتابخانه کانون های مساجد دارای مجوز استان سمنان را ٣٥ باب بیان کرد و گفت: اسامی 91 کتابدار نیز در کتابخانه های مساجد به ثبت رسیده است.


حدادیان با اشاره به اهدای اجرای طرح اهداء کتاب به مساجد با عنوان هرنمازگزار یک کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: توزیع کتاب در کتابخانه های استان، افتتاح دو باب کتابخانه مخزن دار، بازدید از کتابخانه های کانون مساجد، ارسال پیامک با موضوع کتاب وکتابخوانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهداء نرم افزار مهر مساجد ومعرفی کتابهای مفید از طریق پیامک از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته کتاب وکتابخوانی است.


انتهای پیام / ه


فعالیت بیش از 80 کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.