سرپرست بهزیستی شهرستان خوسف گفت: تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون تومانی به پرداخت می شود.

حسینی مقدم،سرپرست بهزیستی خوسف  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:کارفرمایان در صورت بکارگیری نیروی کار از جامعه هدف بهزیستی تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون تومانی دریافت می کنند.


وی از ابلاغ ۴۲۶میلیون تومانی اعتبارات اشتغال زایی خبر داد و افزود:تا روز جاری 271 میلیون و 500 هزار تومان از مبلغ ابلاغی تخصیص یافته است که این مبلغ۶۳درصد ابلاغ شده است.

حسینی مقدم با اشاره به اینکه تاکنون 12نفر به بانک های عامل معرفی شده اند،گفت:متقاضیان واجد شرایط از سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی هستند که ۲۲۳میلیون از اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف افزود: وام گیرنده پس از دریافت وام از همان ماه اول باید نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کند که این موضوع برای سرمایه گذار مشکلات مالی را فراهم می آورد چراکه قبل از سودآوری مجبور به پرداخت اقساط شده و ممکن است با کوچکترین نقص سرمایه خود را از دست بدهد و در صف بدهکاران بانکی قرار گیرد.


وی گفت:جامعه هدف بهزیستی برای دریافت وام باید زحمت زیادی بکشند تا نزد ضامن اعتماد سازی انجام دهند و کسب رضایت کنند و من از بانک ها خواهش میکنم تا حدی که مقدور است شرایط اخذ را برای این جامعه تسهیل کنند.


حسینی مقدم افزود:کارفرمایانی که برای تکمیل نیروی انسانی خود از جامعه هدف بهزیستی به کارگیری کنند تا سقف ۵نفر و برای هر نیرو ۲۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه می توانند دریافت کنند .
انتهای پیام/ب


ابلاغ ۴۲۶میلیون تومانی اعتبارات اشتغال زایی در بهزیستی خوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.