مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از ساخت یک هزار ۷۰۰ واحد مددجویی بهزیستی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در نشست کارشناسان مسکن استان گفت: از ابتدای طرح نهضت مسکن در آذربایجان غربی یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی ضمن تاکید بر نقش مسکن در توانمندسازی جامعه هدف افزود: یکی از اقدامات مهم در بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف به ویژه معلولان ساخت مسکن است که در این راستا سازمان بهزیستی اهتمام خاصی در پیش گرفته است.

وی افزایش اعتبارات و ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول را یکی از اقدامات شاخص برشمرد و گفت: سهمیه امسال ساخت مسکن در مناطق شهری ۸۹ واحد است که در صورت اخذ مجوز‌های لازم ۲۳ واحد در مراحل تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان سهمیه مسکن برای خانواده‌های روستایی دارای دو فرزند معلول را ۶۴ واحد و دارای یک نفر معلول را نیز ۲۱۸ واحد دانست و افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی مختلف در دست احداث هستند.

دکتر سعید فریور مشارکت خیرین را عاملی مهم در تکمیل واحد‌های مسکونی دانست و گفت: در این مقوله نیز چشم انتظار مساعدت خیرین هستیم.

انتهای پیام//ن.م

۱۷۰۰ واحد مددجویی بهزیستی در آذربایجان غربی ساخته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.