پیکر بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی والا ظهر امروز در میان استقبال خانواده و برخی مسئولان استان وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهید ۲۶ ساله از اعضاء سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دانشجوی مهندسی مکانیک و از فعالان فرهنگی و قرآنی آذربایجان شرقی بود که اخیرا بر اثر انفجار مین در منطقه ادلب سوریه زخمی شد و بعد از انتقال به بیمارستان بقیه الله تهران، به شهادت رسید.

استقبال از شهید جوان مدافع حرم در فرودگاه تبریز


پیکر پاک این شهید والامقام فردا ساعت ۱۰:۳۰ از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز بر دوش مردم شهیدپرور تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

استقبال از شهید جوان مدافع حرم در فرودگاه تبریز+تصاویر


حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری هم با صدور پیامی شهادت وحید فرهنگی را به مردم آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

استقبال از شهید جوان مدافع حرم در فرودگاه تبریز


در پیام وی آمده است:خبر شهادت یکی دیگر از غیور مردان عرصه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم موجب تأسف و تأثر شدید حقیر گردید.

 استقبال از شهید جوان مدافع حرم در فرودگاه تبریز+تصاویر


اینجانب شهادت پاسدار سرافراز و دلاور سپاه اسلام شهید وحید فرهنگی والا را در آستانه اربعین حسینی به عموم اهالی غیرتمند و ولایی آذربایجان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن شهید عزیز علوّ درجات و برای خانواده داغدار و بزرگوار او و همهٔ دوستدارانش صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

استقبال از شهید جوان مدافع حرم در فرودگاه تبریز

انتهای پیام/خ

 شهید وحید فرهنگی والا از اعضاء سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریزاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
خوش به سعادتش