رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 6 نفره سارقان داخل خودرو و کشف 820 ميليون ريال سرقت توسط آنان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي " با اعلام اين خبر  گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از داخل خودروي آنان در شرق شهر اصفهان ،شناسايي سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود:با بررسي کارآگاهان مشخص شد دو موتورسوار با پرسه زدن در شهر خودرو هايي که ايمني لازم را نداشتند را شناسايي و اقدام به سرقت مدارک، ضبط صوت و باتري از داخل آنها مي كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات پليسي دو نفر سارق و چهار نفر مالخر شناسايي و با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و هم زمان در اصفهان دستگير شذند.

 اين مقام انتظامي افزود: در تحقيقات صورت گرفته ، سارقان دستگير شده به چندين فقره سرقت از داخل خودروي شهروندان به ارزش 820 ميليون ريال اقرار كردند كه در اين رابطه مالباختگان اين سرقت ها نيز شناسائي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينكه سارقان اعتياد شديدي به مواد مخدر دارند گفت: متهمان اموال مسروقه بخصوص گوشي تلفن همراه و سيستم هاي پخش را با قيمت هاي بسيار اندک به مالخران بخصوص خرده فروشان مواد مخدر جهت تامين مواد مصرفي خود مي فروختند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه سارقان و مالخران جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند گفت: به شهروندان توصيه مي كنيم هنگام ترك خودروي خود دقت کنند که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل بازدارنده مجهز نمايند. وسايل شخصي (کيف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد نگذاريد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار