فرماندار شهرستان جیرفت گفت:با برنامه ریزی مدون باید فرهنگ بیمه را در بین کشاورزان منطقه ترویج دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت امروز در نشست با مدیر ستادی یکی از بانک های جنوب کرمان گفت : سیستم بانکی بازوی اقتصادی دولت است ،لذا بانک ها در مسائل کشور نقش کلیدی ایفا می کنند .

وی افزود:باتوجه به شرایط آب وهوایی وظرفیت هاو پتانسیل های بلقوه شهرستان جیرفت در بخش کشاورزی ،دامداری ،معدن ،گردشگری و ... زنجیره صادرات زمینی محصولات کشاورزی جنوب استان با راه اندازی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب استان - اداره استاندارد - گمرک و اتاق بازرگانی تکمیل شده است .

امینی روش تصریح کرد : در ابتدای کار دولت 4 کارخانه رب گوجه در منطقه وجود داشت که با پیگیری های بعمل آمده این 4 کارخانه به 11 کارخانه افزایش پیدا کرده ودر حال خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی همچنین افزود :تسهیلات بانکی باید در زمینه سرمایه گزاری ،اشتغال و رونق اقتصادی منطقه پرداخت شود تا اثرات آن رادر جامعه احساس کنیم .

احمد امینی روش گفت:توسعه کشاورزی همراه با صنعت یکی از مهمترین دغدغه های کشاورزان و باغداران در این منطقه می باشد که برای این کار باید صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی را توسعه دهیم و لازم است زمینه بسته بندی ،مکانیزاسیون و صادرات در این خطه مستعد کشاورزی، فراهم شود .

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی اظهار کرد:باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مدون فرهنگ بیمه را در بین کشاورزان منطقه ترویج دهیم و بهترین پشتوانه در این زمینه بانک ها هستند و بزرگترین سرمایه نیز اعتماد مردم است. 
انتهای پیام/ی

پرداخت تسهیلات بانکی در جهت توسعه اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار