عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استعفای سعد حریری طرحی شیطنت آمیز از سوی عربستان و اسرائیل علیه مقاومت اسلامی است.

استعفای سعدالحریری به منظور ایجاد فتنه علیه مقاومت استآیت الله عباس کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه عربستان هم‌پیمان استراتژیک رژیم صهیونستی است تاکید کرد: آل سعود بعد از شکست‌های مکرر داعش در سوریه و عراق تلاش می‌کند با استفاده از راههای دیگر این شکست ها را جبران کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طرح رژیم صهیونیستی تضعیف مقاومت اسلامی، حزب الله لبنان، ایجاد جنگ روانی و تهدید بر علیه حزب الله است اظهار کرد: اجبار نخست وزیر هم پیمان آل سعود، در عربستان به استعفا، بر خلاف عرف دیپلماتیک و سیاست بین الملل است و اقدام بی سابقه در روابط بین الملل به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه استعفای سعد حریری طرحی شیطنت آمیز برای ایجاد فتنه علیه مقاومت اسلامی است گفت: این بار هم اگر آل سعود بخواهد پولی به رژیم صهیونیستی بدهد تا به نفع آنان کار کند، قطعا در مقابل مقاومت اسلامی شکست می خورد. چنانچه تاکنون  عربستان از لحاظ دیپلماسی و جنگ روانی هر چقدر منطقه را تهدید کرده و برای تضعیف مقاومت اسلامی تلاش کرده نتیجه معکوس گرفته است.

کعبی با بیان اینکه مقاومت ملت مظلوم یمن و غرش موشک‌های یمن که به ریاض رسید عربستان را از خواب تکبر بیدار کرد گفت: امروز عربستان احساس می‌کند که رژیم قبیله‌ای آنها تهدید می‌شود و می‌خواهد با این  تبلیغات سیاسی در مقابل غرش موشک های یمن چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: تصمیم‌های احمقانه و شیطنت آمیز عربستان با هدایت رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت می‌گیرد و از گذشته هم نحوه مقابله با آنها با مقاومت همراه بوده است که نشان می‌دهد عربستان ضعیف تر از آن است که بتواند در جنگ اراده ها کاری کند زیرا مقاومت اسلامی پیروز خواهد بود.

 

 انتهای پیام/

 

اهداف عربستان از اجبار در استعفای حریری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار