دیدن مرده در خواب چه تعبیری دارد؟

در این مطلب با استفاده از علم تعبیر خواب بزرگان در عرصه تعبیر خواب به تعبیر خواب مرده پرداخته ایم .

 به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛«خواب» و «رؤیا» دو پدیده پیچیده و شگفتی است که از آغاز آفرینش و پیدایش انسان تاکنون، اندیشه بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده و همچنان مبهم باقی مانده است.پیوند این دو با زندگی هر یک از ما و تجربیات گوناگون ما از هر یک، احساسی خاص به انسان بخشیده، به گونه ای که نوعی انس و نزدیکی بین ما و خواب و رؤیا به چشم می خورد. بارها برای افراد بسیاری اتفاق افتاده است که از رهگذر رؤیای خویش از باطن اعمال گذشته، چگونگی فعالیتهای فعلی و حتی عاقبت تصمیمات آینده خود باخبر شده اند و در پی آن آگاهی و هوشیاری شایسته ای یافته اند.در این مطلب با استفاده از علم تعبیر خواب بزرگان در عرصه تعبیر خواب به تعبیر خواب مرده پرداخته ایم .

حضرت امام جعفر صادق می فرماید:

اگر دید مرده او را در كنار گرفت،دلیل تندرستی بود. اگر مرده را از اهل خود شادمانه بیند، تاویلش به خلاف این است. اگر دید مرده از اهل او با وی مناظره كرد یا روی از وی بگردانید، دلیل است وصیتی كه كرده بود به جای نیاورده باشد. اگر بیند كه مرده خندان پیش او آمد، دلیل كه كافر مرده بود. اگر دید مرده در نماز بود، دلیل كه آن مرده در دنیا استغفار بسیار كرده باشد.

حضرت امام جعفر صادق می فرماید:

دیدن كفن مرده درخواب بر سه وجه است.
اول: مال.
دوم: ظاهرشدن مشكل.
سوم: فساد دین.
اگر دید مرده زنده شد و معروف بود، دلیل مال است.
اگر پادشاهی این خواب بیند، دلیل كه علم و حكمت آموزد و از شغلی كه طمع بریده بود باز یابد.
اگر در خواب ببیند با مرده جماع كرد و نطفه از او بیرون نیامد، منفعت می یابد.
اگر در خواب ببیند بازن مرده جماع كرد، حاجتش برآورده مى شود.
اگر در خواب ببیند با مادر یا خواهر خود كه مرده اند جماع كرد، از اموال مرده جیزى به او مى رسد.
اگر در خواب ببیند كه مرده اى را با شهوت بوسید، زن مى گیرد و به مرادش میرسد.

ابراهیم كرمانی میگوید:

اگر دید مرده زنده شد. دلیل كه حالش نیكو بود. خاصه مرده را گشاده روی بیند. اگر زنده را مرده یند به خلاف این است. اگر پدر مرده خود را با جامه های نیكو دید و خرم، دلیل كه كارش ساخته و دولتش زیاد شود.

اگر زن مرده خود را بیند، دلیل كه درویش شود، اگر پسر مرده خود را دید، دلیل كه از غم برهد. اگر زنی بیند پسر مرده او زنده شد، دلیل كه غایبش از سفر بازآید. اگر دید مرده را زنده كرد، دلیل كه زنده رامسلمان كند.

محمدبن سیرین می گوید:

اگر كسی مرده را دید و از او پرسید كه تو مرده بود او گوید كه من زنده ام، دلیل كه احوال مرده در آن جهان مرده در آن نیكو بود و حق از وی خشنود بود.

حضرت دانیال می گوید:

اگر بیند مرده او را چیزی داد از متاع دنیا، منفعت بود از جائی كه امید ندارد. اگر دید مرده چیزی خوردنی به وی داد، دلیل كه روزی حلال یابد.

محمدبن سیرین می گوید:

اگر دید جامه خود به مرده داد، دلیل غم و اندوه است. اگر دید مدره ای قران به وی داد یا كتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود. اگر بیند مرده ای جامه می فروخت دلیل كه از آن نوع جامه گران شود. اگر در خواب مرده را نالان دید، دلیل كه آن مرده بدكردار بوده در دنیا. اگر دید مرده از درد سر می نالید، دلیل كه در دنیا با مردم تكبر كرده باشد. اگر دید مرده از درد چشم می نالید، دلیل كه غیبت مردم باشد. اگر دید از درد دندان می نالید، دلیل كه فحش بسیار به مردم داده باشد اگر از پهلو می نالید، دلیل كه با زنان بدكردار بوده باشد. اگر از درد شكم می نالید، دلیل كه حرام خورده باشد.

جابرمغربی می گوید:

اگر بینداز درد پشت می نالید، دلیل كه زنان بسیار كرده باشد و با پدر و خویشان بدی كرده باشد. حضرت امام جعفر صادق فرماید: اگر بیند بامرده مجامعت كرد و اب منی از وی جدا نشده. دلیل منفعت است اگر از وی جدا شد بد بود.اگر بیند با زن مرده مجامعت كرد، دلیل كه از مال مرده چیزی به ویرسد. اگر دید مرده را به شهوت بوسه داد، دلیل كه زن خواهد و به مرادها برسد.

ابراهیم كرمانی می گوید:

اگر دید از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دلیل كه راه او گزیند، اگر مفسد بود، دلیل كه بیمار شود و شفا یابد.
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند مرده جامه های نیك پوشیده بود، دلیل كه با ایمان از دنیا رفته باشد. اگر مرده را با جامه های سفید بیند، دلیل كه در آخرت حال او نیكو بود. اگر مرده را جامه های سیاه بیند به خلاف این است و جامه زرد و كبود، دلیل معصیت است. اگر مرده را جامه پوشانید، دلیل كه اجلش نزدیك است.

ابراهیم كرمانی می گوید:

اگر بیند كفن مرده ای معروف بكند، دلیل كه در دنیا طریق آن مرده جوید، اگر عالم بوده باشد به علم. اگر مال دار به مال. اگر بیند خواست كفن مرده بكند و مرده را در گور زنده دید، دلیل كه آن مرده دیندار است. اگر بیند مرده را كفن كرد، دلیل كه از خویشان مرده یكی را كفن كند.

 

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

مرده دوست و مهمان است و یدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست . اگر در خواب مرده ای را ببینید دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد. اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست. اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است. اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید. اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

یوسف نبی علیه السلام می گوید:
دیدن صحبت با مردگان نیکو باشد
دیدن سلام کردن به مرده شادی بود
دیدن مرده در خواب از غم بیرون آید
دیدن مرده در کنار خود زیادتی عیش بود

 انتهای پیام/

برچسب ها: تعبیر ، خواب ، مرده ، تعبیرخواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام خواب دیدم زنداییم که فوت شده بهم گفت خدا بهتون رحم کنه ، تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مادرم نزدیک ۶ساله فوت شده...درخواب دیدم به منزلم آمده
ویک تکه ازموی پشت سرش کنده شده ودردست من بود...گفتم این برای کیه..گفت برای منه وازمن گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
با سلام من مادر بزرگم و دیدم که به من مگه من در خواب دیدم امام ظهور کرده تعبیرش چیه؟
Germany
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
خواب دیدم با شوهرم که چند ماهه درگذشته رفتیم به محل دفنش اما اونجا خیلی زیبا شده بود وسر سبز تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
دیدن‌مردگان‌فامیل‌زن‌دایی‌بچه‌دایی‌‌و‌جنازه‌شان‌که‌سرنداشتن‌با‌کاردک‌جمع‌کردن
Australia
مرضییه
۰۲:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
من چند وقت خواب مادرم که فوت شده را میبینم که سالم رو‌‌ا قد بلند میاد پیشم و دیشب خوب و سالم بود و انگار تو‌خواب دکترا جوابش کرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۰:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
همسرم ۷ ماهه فوت شده خوابش را دیدم که یک گله توله یوز دارد وبالای کوه بلندی هست تعبیرش چیست ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین
۲۱:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام مادربزرگم خواب دیده که در تشت قرمز لباس میشورد و پدربزرگم کنارش آمد(او فوت کرده است) به او گفت من بیمارم در صورتی که نمیدانستم بیمارم مادربزرگم به او گفت چرا به ما نگفتی بیماری و در واقعیت پدربزرگم در اثر سرطان معده فوت کردند
Iran (Islamic Republic of)
pariw
۰۷:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام من درخواب دیدم که شوهرخالم که ۳سال پیش فوت شده اومده خونه ماومن هم نمیتونم صحبت کنم ومامان بزرگم درخواب من میگن درخواب دیدم که دندونم افتادمن هم نمیتونستم صحبت کنم وخاله هام هم اینجابودن
معنیش چیه
Iran (Islamic Republic of)
pariw
۰۷:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام من درخواب دیدم که شوهرخالم که ۳سال پیش فوت شده اومده خونه ماومن هم نمیتونم صحبت کنم ومامان بزرگم درخواب من میگن درخواب دیدم که دندونم افتادمن هم نمیتونستم صحبت کنم وخاله هام هم اینجابودن
معنیش چیه
Iran (Islamic Republic of)
pariw
۰۷:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام من درخواب دیدم که شوهرخالم که ۳سال پیش فوت شده اومده خونه ماومن هم نمیتونم صحبت کنم ومامان بزرگم درخواب من میگن درخواب دیدم که دندونم افتادمن هم نمیتونستم صحبت کنم وخاله هام هم اینجابودن
معنیش چیه
Iran (Islamic Republic of)
pariw
۰۷:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام من درخواب دیدم که شوهرخالم که ۳سال پیش فوت شده اومده خونه ماو من هم نمیتونم صحبت کنم و مامان بزرگم درخواب من میگن درخواب دیدم که دندونم افتاد من هم نمیتونستم صحبت کنم و خاله هام هم اینجا بودن معنیش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام خواب دیدم پدرم که ۲۴سال پیش مرده زنده است اما بی حاله بعد رفت حمام منو صدا زد گفت لیفم میکشی منم رفتم لیفش کشیدم معنیش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
طلا در خواب من‌نشانه خم بود
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۲۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام.من چند وقت خاب برادرم رو که مرده میدیدم نمیذاشت راحت بخابم.به جایی رسیدم که میترسیدم بخابم.بعد چند وقت دختر چهار سالم هم مثل من خاب عموشو دید ولی اون تا به حال عموشو ندیده که بشناسه.برام تعریف کرد خابشو.منم براش یه ختم قرآن گرفتم بعد از اون فقط یه بار به خابم اومد اصلا اذیتم نکرد.وقتی کسی خاب مرده میبینه یعنی مرده چیزی ازش میخاد.من قبلا قبول نداشتم ولی خودم این اتفاق برام افتاد تا باورم شد
Iran (Islamic Republic of)
اگر کسی مرد درخوابش بیاید وبگوید بعد از چند سال کسی دعوتم کرد تعبیرش چیست
۰۸:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
اگر کسی مرددر خوابش بیاید وبگوید بعد ارچند سال یکی از فامیلا دعوتم کرد چیست
Iran (Islamic Republic of)
ماه
۱۴:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام
تقریبا ۴۵ روزی میشه ک یکی بستگان ما فوت کرده و من این خوابو تقریبا چن روز قبل از چهلم اون شخص دیدم خواب دیدم ک یه چیزی بود مثل فرشته ی مرگ یه چیز آهنگی و سر تیز مثل علامتش مثلا تو دستش بود و مثل روح بود من هرجا میرفتم با من همراه میشد و کاری میکرد ک من و اون فردی ک فوت شده را ب هم متصل میکرد یعنی میگفت میتونین حرف بزنین من با طرف صحبت میکردم و موقعه صحبت ب بالا نگاه میکردم یا مثلا میگفت اون داره شمارو نگاه میکنه همش در موردش خوبی بگید در کل اون جبرئیل کاری میکرد ک ما بتونیم ارتباط برقرار کنیم و صبحت کنیم تعبیرش چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوستم که سالها پیش مرده است در خوابم امد و دیدم که یک مغازه بستنی فروشی دارد و من سمت او رفتم و سلام کردم و خیلی مرتب و سرحال دیده می شد و می دانستم او مرده است و ازش پرسیدم اون دنیا چطوره خوبه یا نه اونم گفت خوبه بد نیست و بعد بیدار شدم می خواستم تعبیر خوابم رو بدونم چیه راهنمایی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۲:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من دوشب پشت سرهم خواب که یک شب درمورد عمویم وشب دوم درمورد پدرم که فقط درخواب دیدم هردوآنها فوت کردن وداریم برایشان تشییع جنازه میکنیم وتمام فامیل هستن
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۲:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
پدرم به رحمت خدا رفته همسرم خواب دیده که در خواب دزدی کرده وبا اثاثیه دزدی گرفتنش چه معنی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
دخترم فوت كرده خوابشو ديدم به من گفت مامان از خدا دوباره ميخاهي من گفتم چرا ميخوام خدا تورو خاك كنه به من بده بد ديدم رفت توي خاك ديگه نديدم
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۶:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
چند وقته شبها خواب میبینم با افرادی که قبلاً مردن هستم امروز ظهر خواب دیدم با داییم که مرده سوار بر ماشین هستیم داییم رانندگی می‌کنه بعدشم به مانعی زد و دیگه چیزی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
من خواب دیدم پدرم مرده و خونه ی ما هم شلوغه ودوباره دیدم تنها در قبرسنان به طرف مزار شهیدان میروم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من نزدیک یک ماه و نصف است که رفیقم مرده دیشب خواب دیدم داره دستشو تکون میده برام وقتی من رفتم پیشش اون رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من دیشب یه دختر جوان دیدم که به من گفت آنقدر که کیلیپ فان دیدی فان شدی
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۸:۳۸ ۱۷ دی ۱۴۰۰
سلام چند روز پیش خواب پدرم رو دیدم اولین خوابی که دیدم این بود که پدرم سکته کرده و روز بعد از اون خواب دیدم که پدرم مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
سیزده روز پیش مادرم به رحمت خدا رفت
امشب سر شب خواب بودم
خواب دیدم اومده با روسری مشکی و چادر سفید
بغلش کردم
دو تا سوال ازش پرسیدم
اول گفتم من و با خودت میبری؟
گفت نه ....هنوز وقت تو نرسیده. ...
دوم پرسیدم مامان اونجا حالت خوبه؟؟
گفت نه....
آواره هستم ...
انشاءالله یه جا و مکان برام پیدا بشه وضعیتم بهتر میشه....
توروخدا به من بگید چیکار کنم براش که از آوارگی در بیاد....
برای چی این حرف و به من زد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید جوادی
۰۶:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سلام من در خواب تعداد زیادی از فامیل های خودم که مرده بودن رو در خواب دیدم به اولی سلام دادم جواب داد حواسم نبود مرده بود دومی رو هم همینطور
بعد یادم افتاد که مرده اند رفتم مادرم را صدا کردم همه مرده ها رو نشونش دادم مادرم ترسید تو رو خدا تغییرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام من بابام خواب دیدک باباش ک مرده امده خوابش میگه میخوادداداش کوچیکم ک فقط۵سال داره روبراش یه اتاق اماده کرده ببره پیش خودش توروخداتعبیرشوبهم بگیددارم دق میکنم ازترس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
در خواب ببینی مرده بر روی دستت بزند تعبیرش چیست
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۰:۳۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام مادربزرگم خواب دیدم تو محلی ک زندگی میکردن من شیرینی تعارف کردم نخورد .به مادربزرگم گفتم.ننه می خوای ببرمت حمام گفت نه .مادربزرگم داشت یک کتاب میشت خودم شیرینی خوردم بی زحمت خوابم تعبیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه امری
۱۲:۵۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خواب دیدم که پدربزرگم که مرده شب به خونمون اومد، وقتی همه خوابن، چهارتا طالبی داخل کیسه گذاشت و بدون توجه به من با سرعت رفت، حتی صداش هم زدم برنگشت
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۲۱:۳۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام مامانم تو خواب دختر خالم اومده و دخترخالم بهش میگه خاله دنبال چی میگردی اما جواب نمیده اما مادرم همینطور داشت دنبال ی چیزی می‌گشت خواستم بدونم تعبیر خواب چیه
Iran (Islamic Republic of)
دخی تنها
۱۲:۱۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم که پسر دایی مامانم که دو ماهی میشه فوت کرده آمد به خوابم در یک جایی زیر درختی با دوستانش شعر می‌خوانند و دستش شکسته بود ولی خوشحال بود لطفا تبیر شو بهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
خواب مادر مرده خودم را دیدم که ب خانه من آماده و زنده شده و فقط من او را میبینم و بغل کردم و ب هرکسی میگویم اورا میبینی میگوید نه و او آهسته با من از چیزی میگوید که نا مفهموم است ب چه تعبیری هست
Iran (Islamic Republic of)
مولاجان
۰۶:۱۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
در خواب دیدم عمه ام که سالها پیش فوت کرده به خانه ی پدریم امد با لباسهای نو و تمیز و شاداب و من در انجا بودم ترس وحشتناکی مرا گرفت نزد من امد و نمیدانم چطور شد با هم دست دادیم دستم در دستش بود ایستاده خواستم دستش را ببوسم فشار و ترسوحشتناکی به سمت من امد فشار عجیب و نتوانستم دستش را ببوسم از خواب بیدار شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
دیدن مرده بالباس نو و تمیز و شاد ودست اورا گرفتن چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
سلام پدرم حدود ۵ سالی هست فوت کرده خواب دیدم حال روحی او خوب است ولی از زانو به پایین پاهایش زخم است من اورا بغل کردم برای خداحافظی پدرم دست توی جیب کرد که به من پول بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام همسر من یکسال ونیم فوت کردند به خواب خواهرم اومده وگفته قران من را از سر طاقچه بردارید میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه ممنوت
Netherlands (Kingdom of the)
محمد
۱۹:۴۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم که پدر و پسر امدند خانه برادر هر سه انها فوت شدند تعبیر ان چیست
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۰۴:۳۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
شوهرم خواب دیده عموش بهش گفته یع کاری داری انحام بده بیاتعبیریش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سلام دوستم خواب دیده که شوهرمن که‌فوت کرده کنار دریا بوده وروی ولیچر نشسته بود وقتط فهمیدیده که دوستم کیه خیلی ازش احوالپرسی کرده وگفته خانمت سلامتو‌رساند دوس گفت با مهربانی یه نگاهی کرد وگفت دوست دارم خوشحال باسه حالش خوبه دوستم گفته اره حالش خوب گفته چیزی میخوای گفته دکست دارم‌اب بخورم ولی اجازه ندارم گفته برای چی دیگه دوستم از خواب پریده
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۰:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام. ممنون میشم جواب بدید. مادر بزرگ من سه سال قبل فوت شده ایشون مدام به خواب من میاد هر بار یه جور دلیل این چیه ؟ آخرین باری هم که خواب دیدم .تو خونه قدیمی مون کنار خودش برام جا انداخته بود و یه چیزی هم برام گرفته بود من تو خواب میگفتم اینو چند سال قبل به من دادی ولی اون اصرار داشت تازه داده.من خیلی میترسم میشه لطفا تعییر درستشو بگید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
خواب حلقه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
من خواب دیدم که پدربزرگم که چند سال مرده در یک
جای تاریک وایساده کنار یه درخت سرسبز و از من
خداحافظی میکنه و از من دور میشود
لطفا لطف بفرمائید بگید تعبیرش چی می شود .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام
من یک رفیق صمیمی داشتم که خیلی با هم رفت و آمد میکردیم این متاسفانه تصادف کرد و مرد
من الان چند روزه خوابش را میبینم که خوشحال و سرحال است
اما امروز که دوباره خوابش را دیدم زیاد سرحال نبود و از نظر من کمی اندوه در چهره اش بود
خواهشاً بگیر تعبیر چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد کبیر
۱۶:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم در مراسم خوشی رفتم که تو خانه خودمون بود وقتی وارد اوتاق شدم دیدم چند زن و پسر جوانی اونجا بودن اول به اون پسره سلام کردم دست دادم وچند کلمه حرف زدیم که دقیق یادم نمیاد بعدش عمه ام را دیدم او مرا در آغوش گرفت و مرا بوسید و احساس خوشی میکرد برادر و عمه ام قبلن فوت کردن و من احساس میکنم همه آنهایی که اونجا بودن اشخاص بودن که مرده تعبیر چیست ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام در خواب دیدم مادرم که مرده ناراحت داخل قبر خوابیده ومیگوید قبر کناری خیلی منو اذیت میکنه و از اون قبر یه دستی میاد توی قبر مادرم وبر میگردد
Iran (Islamic Republic of)
عباس سنگتراش
۱۵:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
پدرم حدود ۱۵ سال است که فوت کرده درخواب دیدم تخم مرغ با رب درست کردم وشروع کردم به خوردن پدرم با برادر بزرگم ویک نفر که نمبشناختم آمدند و تخمرغ را از من گرفتند وسه تایی خوردند وبه من هیچی ندادن تهبیرش چیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین کریمخانی
۰۹:۵۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواب دیدم که خواهرم فوت کرده ومادربزرگم هم فوت کرده خواهرم آمده خانه مادربزرگم توجای خواب مادربزرگم خوابیده ومن رفتم پیشش بیدارکردم وقتی بیدارشد به من پول دادیک مقداربه خودم ویک مقدارهم داد گفت این راهم حبوبات بخر
Iran (Islamic Republic of)
گلنار ایل بیگی
۰۱:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام.مادر فوت شده.چند وقت پیش خواب دیدم در منزلش هست.به محض این که او را دیدم یادم آمد که او فوت شده.بنابراین به او گفتم حالت خوبه؟ گفت بله.گفتم تو کجایی من هم با تو می یام.ولی او با حالت عصبی گفت نه تو باید همین جا بمونی و خبر های این طرف رو به بگی.
لطف کنید تعبیرش را بگویید.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
طاهره مداحی
۱۳:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
من خواب دیدم که پدرم فوت کرده ودامادمون اونا تو خونه دفن کردن تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام من دیشب خواب دیدم مادر شوهرم که به رحمت خدا رفته اومده خونمون و میخواست بره سفر و شوهرم میخواست اون رو همراهی کنه ولی من نذاشتم و گفتم صبر کنین تا چهل روز بگذره همه با هم میریم البته تو خوابم انگاری محرم بود و من بخاطر همین مراسم گفتم بذارین چهلم بشه بعد بریم حتی برادر من که فودت کرده گفتم صبر کنین موقعی بشه که برادرم بیاد دنبالمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید پسر جوان فامیلمون حدود چند ماه است که فوت کرده دیشب خواب دیدم که دارم باهاش تو بازار قدم میزنم من جلو تر از اون بودم که یه دفعه اونو گم میکنم انقدر دنبالش میگردم ولی پیداش نکردم یه صحنه ی دیگه دیدم که روی تخت بیمارستان ودکتر داره جیباشو میگرده که یه شماره پیدا کنه زنگ بزنه ومن یه دفعه از خواب پریدم لطفا تعبیرش رو بهم بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام روزتون خوش من خواب همسر دوستم را دیدم که توی خواب زنده شده واز باجه با کسی تماس میگیره قطع میکنه و کسی دنبالش در اصل توی خواب فراری هستش و زیزبارون بود و تمام پولاش به شماره حساب من می‌نویسم واسم من هم می‌نویسه وحیاطمتون سنگ فرش قرمزی داره دخترم میشوره و بهش میگم آب گرفتی حیاط نمیرسه زیر سرامیک توی خواب به دوستم تعریف میکنم که فلانی مرده بود ولی تمام پولاد به حساب منه ..اسم مبلغ قبلی ۱۰۰هزار بود ....تورو خدا امکانش هست بهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم مادربزرگم میگه باید بیای با من بریم اومدم دنبال تو بعد دو روز خواب پسر خالم رو دیدم ک اومده دنبالم و میگه باید با من بیای با مادر بزرگ نیومدی و من میبرمت و مانتوم و تو دستش میگیره و میگه من تورو میبرم با خودم همون لحظه از خواب پریدم تعبیرش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
خواب دیدم یکی از دوستانم که مادرش زنده است درخواب مرده ودفن شده وفرزندش نیز ضربه ای به سرش خورده وسر مزارش گریه میکند واز سختی هایی که کشیده تعریف میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام پدرم دوسال است فوت کرده شوهرم چند با یه خواب تکراری می بینه،خواب دیده که پدرم توی بیابون میرود و ناله میکند وهر چه میرود به پدرم نمیرسه واز او دورترمیشود،مثل سراب،تعبیرش چیست،
Iran (Islamic Republic of)
Sadaf
۱۴:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام من یک هفته هست که نامزدم فوت کرده خواب دیدم روحشو فقط من میبینمو باهام حرف میزنه داشتیم باهم وارد خونه ی ما میشدیم ممنون میشم تعبیرشو بگید
Germany
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم که جنازهای در داخل خانه ما دفن شده و همسرم هم رختخوابشو روی قبر پهن کردن و خوابیدن منم بهشون هشدار میدم که از اونجا برن این طرف و رخت خوابشو این ور پهن کردم واو از اونجا دور کردم تا یه وقت درون قبر نرن اگه میشه بفرمایید تعبیرش چه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۸:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام
شب دومی که پسرم در سن ۲۲سالگی به خاک رفت عمه اش خواب دید که زبانش را نشان داده و میگوید عمه زبانم را نگاه کن
تعبیرش چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۷:۳۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
من پدر بزرگم فوت شده و خواب ان را دیدم که به درختی اشاره کرد و گفت درخت زمین و اسمان چه تعبیری دارد
Iran (Islamic Republic of)
Mehrtak
۲۰:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خواب دیدم که همسرم سمت راست من نشسته و پر و مادرم سمت چپم و همسرم مدام به والدینم فحش میدهد و مادرم گریه میکند و پدرم بغض کرده به حال من و من به والدینم میگم که ناراحت نشوید که قسمت من این بوده تعبیرش چیست البته والدینم فوت شده اند
Italy
پرتو
۰۱:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام
مادرم ۱ ماه پيش فوت کردن و در خواب يکی از فاميل ها آمده که گفته سه شب اول در قبر زنده بوده . ولی الان مرده و حالش خوبه .
چه معنی دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
Zeinab
۱۰:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد خانژاد
۱۷:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام پدرم در خواب دیده مرده وکفن هم پوشیده میخاستن که بزارن قبر مرده ها میگن تو پاشو لطفا تعبیرش را بگین .
Iran (Islamic Republic of)
معصوم
۱۴:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
خواب ببینی مرده مادرته بهت میگه لباسهامو بده تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
داود دماوندی
۱۴:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر .من الان تو این دو هفته ای خواب مرده میبینم چند بار چون سابقه نداشته.خواب دیدم با یکی که مرده رفتیم سر چشمه برای اب اوردن برای یه سری از ادما...بعدش چند شب پیش خواب دیدم پدرم به خوابم اومد میگه که من زنده ام و سرحال هستش برعکس پدرمم منو تو خواب برد یه چشمه آب و یه محلی رو بهم نشون میده که میگه اینجا رو بکن و بهم میگه چی اونجا هستش و من در حال کندن از خواب بیدار شدم .لطفا اگ میدونین تعبیرش چیه بهم بگین
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۷:۵۵ ۲۹ دی ۱۳۹۹
سلام در خواب دیدم برادر خانمم که مرده هست امد به خوابم از من خیلی شاکی
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۱۹:۳۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
مادرم خواب دیده که پدر شوهرش اومده به خوابش و توی خونمون که قبلاً خونه خود پدر شوهرش بوده اومده .پدر شوهر مادرم که مرده نشسته لب باغچه و به مادرم میگه اینجا رو بکن و خودش در حال کندن باغچه است و به مادرم می گوید سند تمام باغ های من این تو
هستش . و اون جایی که نشون میده که ما بکنیم بغل درخت خرمالو هستش . بعد مادرم این خواب رو دوسال پیش دیده و ما روی باغچه رو کندیم اما چیزی نبود .میشه تعبیرش رو بگید ؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۹:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام
من یه خواب دیدم که یکی از رفیقات حدوده دوهفته فوت کردع ودرکما بود
ولی دیشب اومد به خوابم وهمچنان درکما بود ولی به هوش بود منو میدید ونگاهم میکرد کمی هم چهرش شاد بودمادرم مادرش همه اونجا بودیم به هوش بود وکمی هم اب خورد پرستارم پیشش بود
بعدش من رفتم بیرون از بخش وگریه کردم یه اقا اومدن پیشم و دلداری دادن
خاستم تعبیرشو بگید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام من خواب ديدم داريم با ماشين داخل خيانكبون ميريم ميبينم خيلي از ادما مردن و روي هم افتادن و ماهم با سرعت زياد داريم ميريم ك انگار داريم فرار ميكنيم ميزينم زير مردم لطفا تعبيرشو بگيد ممنون ميشم
Iran (Islamic Republic of)
منانه
۱۸:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر
من همسرم فوت شده و خواب دیدم که او در دادگاه محکوم شده به قتل
ممنون میشم تعبیرشو بگین
Iran (Islamic Republic of)
احمد صالحی
۱۸:۵۰ ۲۶ دی ۱۳۹۹
اگر در خواب ببینی مادرت که سه ماه است فوت کرده ،در خانه ات خوابیده او را صدا میزنی جواب ندهد خوشحال میشوی ومیگویی جواب میدهد زنده است وبیدار میشود واز او نیمرسی دلت یا جاییت درد نمیکنه وجواب میدهد نه وسالم وسر حال است وتو باخوشحالی او را نگاه میکنی که زنده است؟چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۲:۴۵ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام، طاعات و عباداتتون قبول.
من خواب مادربزرگم که فوت شده رو دیدم که با چادر سفید مشغول نماز خواندن و در حال رکوع است به سمت راست نگاه کردم آینه ای رو دیدم که در اون مادرم که در حیات هست رو دیدم که چادر سفید به سرکرده، بیدار شدم و دقیقا همون لحظه صدای اذان صبح پخش شد، ممنون میشم من رو از مفهوم پیام آگاه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۰۸:۰۳ ۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من خواب دیدم پدر بزرگ و مادربزرگم که فوت کردن را به خانه ام برای شام دعوت کردم و بابا بزرگم دعوت من و شوهرم را پذیرفت و گفت فقط غذاتون باید با این روغنی که میگم بپزید غیر از این برای من خوب نیست و بعد من و شوهرم از خانه پدر بزرگم اومدیم بیرون تا اون روغن رو تهیه کنیم و غذا بپزیم و آماده شیم برای پذیرایی از ایشون ممنون میشم تعبیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۹:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۹
سلام، دختر9 ساله ام در خواب دیده که عمه پرش که 6 سال قبل فوت کرده، به شکل شیطان شده و باباش یعنی همسرم رو خورده، قبل از اون هم عمه ديگر شوهرم یعنی خواهر خودش رو خورده، تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس کیوانی
۱۱:۰۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
پدرم مریضه و دکترا جوابش کردن .
در خواب میبینه برادر مرحومش دست به سرش میکشه و میگه خوب میشه
لطفا بگید تعبیرش چیه. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۱۲:۳۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
ببخشید اگه خواب بیینیم یه عالمه مرده کف خیابونه تعبیرش چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۹ ۰۶ دی ۱۳۹۹
در خواب دیدم بسر همسایمون مرده بود 2سال میشه که مردم امروز در خواب دیدم در خونمون داره دست میزنم میخونه.
من دیدم یه تکونی که هی میگه محمد محمد ساهبش اومد نمی‌رفت دست ساهبش بکین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۹
اگر درخواب ببینیم که مرده ای دریک جمع شلوغ یا مهمانی یکی از خویشان ونزدیکان را که زنده است همراه خود ببردنشانه چیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رستا احمدی
۱۰:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
تعبیرش اینه یعنی همون کسی رو که با خودش میبره چند وقته دیگه میمیره
البته دور از جون ولی تعبیرش اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۴ دی ۱۳۹۹
تو خواب پسر دایی ام که چند ماه پیش فوت کرده دیدم من رفتم خونه داییم اونم اونجاس فیلم های خودشو میبینه گریه میکنه ولی خانوادش گریه نمیکردن
Iran (Islamic Republic of)
آ
۲۰:۳۷ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم زنموم که چند سال پی فوت شده ازم خواسته همراهش برم میشه بگین معنیش چیه؟البتع من قبول نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ف.س
۱۱:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
من مدتیه بااقایی در ارتباطم ک خواستگارم هستن .و پدرشون فوت کردن من خواب دیدم ک جایی باهم ملاقات کردیم و پدرشون وبرادر بزرگشون متوجه ارتباط ما شدند اولش خیلی ناراحت و عصبی بودن ولی بعد از گذشت مدتی شطرنج بازی کردیم با پدرشون و بامن خیلی جور شدن.پدرشونم تاحالا ندیدم فقط عکسشونو دیدم و فوت کردن تعبیرش چی هستش؟.
Iran (Islamic Republic of)
من نزدیک ساله شوهرم فکت ک
۱۶:۰۶ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام من نزدیک یک ساله شوهرم فوت کرد شب اومد خونمون بعدش صوتش زخم بود بعدش پلیس اومد مردش میخوام ببین خوابم چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
میگه ازدواج کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۳:۱۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام ببخشید من یک سال پیش شوهر عمه ی مامانم به رحمت خدا رفت چند روز پیش خواب دیدم که در خانه ی خودمان صدای فریاد او میاد اما خودش نیست لطفاً تعبیر کنید
Finland
علی
۲۲:۱۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
دوستم حدود سه ماه پیش به رحمت خدا رفت.یه دوست دیگرم تو خواب می بینه به اتفاق متوفی تو مجلس عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بودند که چلو کباب آوردند و متوفی می گوید چطور غذا بخورم در حالی که علی(یعنی من) مرده است.لطفا این خواب را تعبیر کنید.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام یکی از اقوام که به تازگی پدرشوهرش فوت شده خواب پدرشوهرش رو دیده که در خواب مرحوم خیلی خوشحال بوده به عروسش گفته من جام خوبه بعد گفته شوهرت کجاست میخوام یه انگشتر طلا فیروزه ای بهش بدم تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من برادرم حدود یکساله فوت شده امروز خواب دیدم که داریم جنازه برادرم را میبریم مزار .من رفتم بهش سر بزنم دیدم داره خودشو تکان میده صدای جیغ و داد مردم هم خیلی اومد دس گذاشت رو گوش و روی شکم خوابید . من فکر کردم اشتباه میکنم از یه گوشه از ماشین هی نگاش کردم دیدم نور افتاد تو چشاش. چشاشو مالید یه دفعه چشش خورد به من . منم جیغ زدم که زندس . تعبیرش چیه ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
در خواب دیدم که مادر بزرگ وعمه اگ که فوت کرده اند منتظرم هستند که مرا به خیاطی ببرند.مادر فوت شده ام هم منظر بود که با انها برم ولی من دنبال چیزی بودم که ان را پیدا نمی کردم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
دیدین مرده تو خواب که میگه اومدم یکیو ببرم اونجا میترسم چیست
Iran (Islamic Republic of)
روح اله فتاحپور
۱۲:۵۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
با سلام.پدرم چند پیش فوت کرده.الان چند باره مرحوم پدرم به خوابمان میاید میگه آبی زیر منه ببندینش.خواهش مکنم معنی خواب چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام‌دیدن‌مرده‌‌که‌زنده‌شده‌و‌گفته‌که‌دخترم‌‌مزارش‌بستم‌چیه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا یوسفی
۱۰:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام پدربزرگ پدرم تازه فوت کردند من دیشب خواب دیدم با برادر کوچکم به خانه وی رفته بودیم مرده بر عکس خوابیده بود ما او را صدا کردیم وه او بلند شد گفتم شما که مرده بودید او چیزی نگفت من ام پدرم را به همراه مادرم و عمه هایم صدا کردم مرده گفت چی شد که من رفتم و همه گریه می کردند و بعد با او حال و احوال می کردیم تعبیراش چیست
Iran (Islamic Republic of)
مریم خوشدل
۱۴:۱۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام خواب دیدم چندتاازمرده هاتومجلس عروسی من هستن پدرم مادرم دوست پدرم ومادربزرگم.من هم یه گوشه ای نشستم وفامیلها میرقصن.نگرانم تعبیرش چیه.....وشوهرعمم که تازه فوت کرده رو دیدم که اومد بادستاش بهم اشاره کردوگفت بیا تعریف کن ببینم چی شده.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۰:۱۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشید مادرم هرروز پدرم که 9ساله فوت کرده را می بیند که نشسته در خانه واو را نگاه میکند لطفا تعبیرش را برایم بگویی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ما شناس
۲۱:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
خواب دیدم مادرم ،که مرده بود ،پیغامی از اون دنیا برام آورد گفت ،به من گفتن دو تا از بچه ها مو،از دست می دم ، این تعبیر ش چیه اوف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام همسرم خواب دیده که میمیره و مادر مرحومش روحش رو با خودش میبره تعبیرش چیست تاکید می‌کنم جسمش رو روی تخت میبینه روحش به دعوت مادرش همراه او میره
۱۲۳۴
آخرین اخبار