رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند تسهیلات هستند و ضروری است بانک ها تسهیلات آنها را به موقع پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل افزود: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحد های تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.

وی با اشاره به میزان ثبت نام واحد های تولیدی در سایت بهین یاب بیان کرد: تاکنون 247 واحد تولیدی و صنعتی در سامانه بهین باب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 201 مورد برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

عاملی افزود: از 247 مورد ثبت نامی در سامانه 144 مورد سرمایه در گردش، 46 مورد طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و 11مورد هم مربوط به واحدهای نوسازی و بازسازی است.

وی با اشاره به میزان پرداختی بانک ها در طرح های کشاورزی گفت: از 19 طرح کشاورزی معرفی شده به بانک ها ،بانک ملی تاکنون به پنج مورد ، بانک صنعت و معدن به چهار مورد ،بانک سپه به سه مورد و بانک های رفاه،ملت ،و صادرات هرکدام به یک مورد تسهیلات پرداخت کرده اند.

 

انتهای پیام/ح

ثبت نام 247 واحد تولیدی و صنعتی در سامانه بهین یاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.