محمد بحرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شکست ایتالیا در دیدار شب گذشته مقابل سوئد واکنش نشان داد.

واکنش صداپیشه جناب خان به شکست ایتالیا در مقابل سوئدبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی ایتالیا در دیدار رفت پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸، در فرندز آره‌نا استکهلم میهمان تیم ملی سوئد بود که با یک گل از این تیم شکست خورد تا شانس کمی برای صعود به جام جهانی 2018 داشته باشد.

در همین رابطه محمد بحرانی صدا پیشه شخصیت عروسکی جناب خان در برنامه خندوانه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به شکست ایتالیا در مقابل سوئد واکنش نشان داد.

محمد بحرانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سالهاست که بدون هیچ اغراقی عاشقانه فوتبال آلمان را دنبال می‌کنم. با برد‌ها لبریز از شادی شده ام و در باخت‌ها حسابی محک هواداری خورده ام و انصافا عجیب سربلند بیرون آمده ام... اما امشب برای اولین بار مزه‌ی هوادار ایتالیا بودن را هم چشیدم؛ و تلخ بود، چون ایتالیا باخت... کاش نمی‌باخت و کاش سوئدی‌ها هم به اندازه‌ی بقیه‌ی فوتبال بین‌های جهان می‌فهمیدند که جام جهانی بدون ایتالیا" چیزی کم دارد"
کاش ایتالیا سه روز دیگر در سن سیرو باز هم همان ایتالیای همیشگی باشد و ما را که چهارسال روز شماری می‌کنیم تا یکی از بی نظیرترین لذت‌های جهان یعنی دیدن فوتبال‌های ناب جام جهانی را تجربه کنیم، از دیدن جیان لوییجی بوفون بزرگ محروم نکند..
صعود کنید لطفا. ویوا ایتالیا.
تا ابد عشق است آلمان"

 واکنش صداپیشه جناب خان به شکست ایتالیا در مقابل سوئد

انتهای پیام/

جناب خان به شکست ایتالیا برابر سوئد واکنش نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
جناب خان دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
اگر ایتالیا بالا نیاد من جام جهانی نه دوست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
اگر ایتالیا بالا نیاد من جام جهانی نه دوست.