فرماندار شهرستان رزن ازاشتغال 750 نفر در نیمه نخست سال خبر داد.

اشتغال 750 نفر در شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فتحعلی حسینی فرماندار شهرستان رزن در شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در رزن دارند  تا 20 سال از تخفیف مالیاتی  برخوردار می شوند گفت: تسهیلات با سود چهار درصد در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در شهرستان رزن از 12 درصد به 8 درصد خبر داد و افزود: استاندار به گونه‌ای بر بحث اشتغال تاکید کرده است که گاهی فکر می‌کنم نیروی وزارت کار هستم.

تاکید کرد: در نیمه نخست امسال برای 750 نفر شغل ایجاد شده که پیش‌بینی می‌شود اگر 518 میلیارد تومان به واحدهای نیمه‌فعال تزریق شود یک‌هزار نفر صاحب شغل شوند.

حسینی از سرمایه‌گذاری استرالیایی‌ها در رزن برای ایجاد کارخانه بخاری گازسوز خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون برای 60 نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در جذب اعتبارات رتبه سوم را به خود اختصاص داده‌ایم به طوریکه 64 میلیارد تومان جذب شده است.

فرماندار شهرستان رزن گفت: شهرستان رزن نزدیکترین نقطه از استان به تهران است و اگر کریدور شمال استان که در سال جاری بیش از 20 میلیارد تومان از اعتبارات ملی را جذب کرده، تکمیل شود، باعث تسریع در عبور و مرور و افزایش صادرات به استان‌های همجوار خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

ایجاد اشتغال برای 750 نفر از مردم شهرستان رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.