مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 میلیارد و 787 میلیون ریال از اعتبارات بخش مکانیزاسیون در شهرستان شیروان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد، سعید خوشقامت مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: این اعتبارات 5 ساله و با کارمزد 15 درصد پرداخت شده است که تسهیلات ماشین آلات سنگین شامل انواع کمباین ها و تراکتورهای شش سیلندر بالاتر از 110 اسب بخار به صورت 7 ساله به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات تخصیص داده شده در بخش مکانیزاسیون شیروان 42 میلیارد و 536 میلیون ریال اعتبار بوده است افزود: اعتبارات جذب شده در سال جاری 42 دستگاه تراکتور و در بخش اداوات کشاورزی انواع کارنده ها، تیلر، سم پاش ها جذب شده است.

خوشقامت گفت: مجموع کل اعتبارات تخصیص یافته برای 4 دستگاه کمباین متوسط، یک دستگاه کمباین نیمه سنگین، یک دستگاه کمباین سنگین، 42 دستگاه تراکتور متوسط، 18 دستگاه تراکتور نیمه سنگین و 4 دستگاه تراکتور سنگین و برخی از ادوات تخصیص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: بیشترین اعتبارات جذب شده مکانیزاسیون در شیروان مربوط به زراعت، باغی و گلخانه است.

خوشقامت افزود: هم اکنون در شهرستان شیروان افزون بر 3 هزار دستگاه تراکتور باغی متوسط، سنگین و نیمه سنگین و 11 دستگاه کمباین موجود است .

انتهای پیام/ط

جذب 42 دستگاه تراکتور در سال جاری در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.