با وجود برتری تیم ملی ایران در بازی با پاناما، ۵ بازیکن عملکرد ضعیفی در این بازی ارائه کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم ملی فوتبال ایران درحالی شب گذشته در دیداری تدارکاتی موفق شد با گل های اشکان دژاگه و سامان قدوس در برابر تک گل گابریل تورس و با نتیجه 2 بر یک پاناما را شکست دهد که برخی از بازیکنان این تیم نتوانستند عمکلرد چندان خوبی را مقابل شاگردان هرنان داریو گومز ارائه کنند.

در کنار درخشش بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی گنجی، سامان قدوس، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد و  احمد عبدالله زاده مقابل پاناما نفراتی مانند روزبه چشمی، وریا غفوری، مهدی طارمی، سعید آقایی و البته سعید عزت اللهی جزء بازیکنان ثابت تیم ملی بودند که نتوانستند عملکرد روزهای خوبشان را در دیدار با جزر و مد سرخ(لقب پاناما) تکرار کنند.

روزبه چشمی که برای دومین بار به عنوان مدافع میانی در ترکیب تیم ملی به میدان می رفت با وجود دفع برخی حملات بازیکنان پاناما در دقیقه 38 این بازی بدون هیچ دلیلی درون محوطه جریمه ایران، روی آرماندو کوپر مرتکب خطا شد تا داور اتریشی بلافاصله در سوت خود به نشانه اعلام  یک پنالتی بادآورده برای پاناما بدمد. چشمی که در دربی 85 هم با خطای پنالتی روی علی علیپور زمینه برتری پرسپولیس را فراهم کرد در صورت تداوم روند خطاهایش درون محوطه جریمه می تواند تیم ملی را در جام جهانی با خطری جدی مواجه کند و بهتر است او با تمرکز بیشتری در کارهای دفاعی شرکت کند تا به راحتی به حریفان پنالتی ندهد.

وریا غفوری دیگر مدافع استقلالی تیم ملی هم در بازی با پاناما نتوانست عملکرد خوب هفته های اخیر خود در جمع آبی پوشان پایتخت را تکرار کند و به خصوص در بخش تهاجمی نمایش پرانتقادی را ارائه کرد. جالب این جاست حرکت بازیکنان پاناما در دقیقه 38 که در نهایت با خطای پنالتی چشمی روی کوپر به پایان رسید از منطقه غفوری آغاز شد تا او هم مانند هم تیمی استقلالی اش در تنها گل شاگردان گومز مقصر باشد. غفوری در نیمه دوم این بازی اسیر اسماعیل دیاز، هافبک 20 ساله پانامایی ها بود تا اینکه کی روش ترجیح داد رامین رضائیان را به جای او وارد زمین کند.

سعید آقایی هم در ادامه نمایش ضعیف هفته های اخیرش در ترکیب سپاهان در بازی شب گذشته تیم ملی مقابل پاناما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با وجود حضور 90 دقیقه ای در زمین حتی یک بار هم موفق نشد روی دروازه حریف سانتر کند. البته آقایی در کارهای دفاعی نمایش به مراتب بهتری نسبت به امور تهاجمی داشت و اجازه نداد بازیکنان پاناما از منطقه او چندان نفوذ کنند.

به نظر می رسد محرومیت مهدی طارمی سبب دوری او از فضای بازی شده است چراکه طارمی برخلاف دیدار با روسیه مقابل پاناما تاثیر خاصی در جریان بازی نداشت و حتی یکی 2 موقعیت خوب را هم با بی دقتی از دست داد.

سعید عزت اللهی هم باردیگر نشان داد با روزهای اوج خود در ترکیب تیم ملی فاصله زیادی دارد و درحالیکه احمد عبدالله زاده بارها هافبک های پاناما را در جنگ های میانه میدان شکست داد اما دیگر هافبک دفاعی تیم ملی روز کم فروغی در این بازی داشت.

انتهای پیام/

نفرات ضعیف تیم ملی مقابل پاناما مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
اون پنالتی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
به نظر من انصاری فرد غفوری و چند بازیکن دیگه بازیکن خوبی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
پنالتى نبود
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۱:۵۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
دو گل حتمی رو گرفت پنالتی هم اصلا پنالتی نبود
آخرین اخبار