سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده از خدمات رسانی به زائران پیاده رضوی به صورت 24 ساعته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده گفت: برنامه ریزی برای خدمت رسانی به زائران پیاده از دو ، سه ماه قبل آغاز شده و با راه اندازی رسمی ستاد مرکزی این جمعیت با 22 واحد، خدمات رسانی به زائران پیاده رضوی طی دهه آخر صفر به صورت 24 ساعته انجام می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و مهلت تعیین شده از طریق سامانه این جمعیت حدود 900 کاروان مختلف برای دریافت خدمات اسکان و اقامت در مشهد و در طول مسیر ثبت نام کرده اند.

رضایی ادامه داد: این کاروان ها از 17 استان کشور همزمان با روزهای پایانی ماه صفر به مشهد و بارگاه منور رضوی مشرف می شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده اضافه کرد: جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی ظرفیت و تمهیدات لازم برای اسکان 110 هزار نفر را فراهم نموده است.

وی ادامه داد: در طول مسیرها زائران مزبور در جاده های منتهی به مشهد نیز ایستگاه های صلواتی با ظرفیت اسکان و پذیرایی دائر شده است.

رضایی اضافه کرد: امسال چهار ایستگاه بزرگ و دائمی برای خدمات دهی به زائران شامل 2 ایستگاه در جاده نیشابور، یک ایستگاه در جاده تربت حیدریه و یک ایستگاه نیز در جاده سرخس راه اندازی می شود که به صورت مجهز در طول سال به تمام زائران رضوی و در دهه پایانی ماه صفر به زائران پیاده حضرت امام هشتم (ع) خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/ب

خدمات رسانی به زائران پیاده رضوی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.