جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران اعلام کرد، جاده هراز و چالوس عصر امروز جمعه ۱۹ آبان یکطرفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت وآمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رفت وآمد همه تریلر‌ها در جاده هراز ممنوع است، گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزجمعه ۱۹ آبان ماه از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های چالوس و هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار