رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان گفت: آکادمی شمشیربازی اصفهان، در آذرماه سال جاری با حضور مسؤولان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد رضایی  اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه ورزشی که از سال 90 آغاز شده بود، با پیشرفت 95 درصدی همراه است و در یکی از مناسبت‌های آذرماه با حضور مسؤولان، پروژه افتتاح می‌شود.

وی افزود: به دلیل مشکلات مالی، احداث پروژه چند سالی متوقف شده بود تا اینکه با کمک یکی از خیران ورزش‌دوست، هزینه تکمیل پروژه تأمین شد و آکادمی شمشیربازی اصفهان به نام روزبه سرهنگ‌پور نامگذاری شده است.

رئیس هیأت شمشیربازی استان اصفهان با بیان اینکه برای تأمین سایر بودجه مورد نیاز از منابع دیگر کمک دریافت شده، یادآور شد: یکی از پیست‌های مورد نیاز آکادمی را از فدراسیون دریافت کردیم و تعدادی پیست نیز از گذشته در اختیار داشتیم تا به وسیله آن، آکادمی را تجهیز کنیم.

به گفته وی، بخشی از تجهیزات از آلمان خریداری شده که با کمک ملی پوشان و بدون پرداخت حمل بار و گمرک وارد شده است.

رضایی با بیان اینکه آکادمی شمشیربازی با بودجه ای 900 میلیون تومانی به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: نماینده فدراسیون جهانی طی بازدید از آکادمی شمشیربازی اصفهان مدعی شده، مشابه این پروژه در کشورهای امارات و اردن وجود دارد و در نوع خود، پروژه منحصر بفردی در کشور به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/م 

 

آکادمی شمشیربازی اصفهان به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.