مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف حریم دو محور مواصلاتی اصلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی خوان‌پایه اظهار داشت: با حضور راهداران و پلیس رفع تصرف به حریم دو محور مواصلاتی اصلی "یاسوج-سمیرم" و "یاسوج-اقلید" انجام شد.

وی عنوان کرد: حریم جاده "یاسوج-سمیرم" از حدفاصل کمیته امداد تا زندان مرکزی و جاده "یاسوج-اقلید" از پل بزرگ مهریان تا دوآب مهریان" به طول 5 کیلومتر رفع تصرف شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از حریم راه‌ها از وظایف ذاتی این دستگاه خدمت رسان است، ادامه داد: در این زمینه بدون هیچ مماشاتی و تنها طبق مصوبات سازمانی و قانون عمل می‌کنیم.

خوان‌پایه ابراز کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با تمام محدودیت‌ها و فشارها در رفع تجاوز به حریم با هماهنگی با سایر نهادهای مرتبط گام برمی‌دارد و در این زمینه هیچ گونه ملاحضه کاری نداریم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در فازهای دوم و سوم نیز رفع تجاوز به حریم، پاکسازی و زیباسازی حریم و ریزش برداری حریم راه در حوادث غیر مترقبه را در محورهای مواصلاتی و به تبع آن حریم و مبادی ورودی شهر یاسوج به عنوان مرکز استان با توجه به حجم ترافیک وسایط نقلیه سنگین، نیمه سنگین و سواری را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/غ

 رفع تصرف از جاده های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
با سلام به استحضار میرساندکه افرادی که امده اند واعتراض به حریم ۷۶متری دارند همگی از مالکین ان منطقه وبجا خواهان حق خویش هستند والی انچه نادیده گرفته شده اینکه افرادی که خواهان حریم فوق هستند دارای مدارک مستندمانند پروانه،سند تک برگ بوده وساخت ساز نموده اندولی انهایی که خواهان حریم ۴۵ متری هستند هیچگونه مدرکی به غیر یکی دوتا استعلام از اداره بنیاد مسکن ندارندکه در استعلامات انها نوار تاسیساتی نادیده گرفته شده وساخت ساز های بروی حریم ۴۵ متری همگی موقت وفاقد مدرک قانونی میباشند.