رئیس اداره بهزیستی بوکان گفت: پدری فرزندان خود را به علت اختلافات خانوادگی در کوچه رها کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شب چهارشنبه (۱۶ آبان ماه) سه نوزاد سه قلو در حالی که در یکی از کوچه‌های شهر بوکان رها شده بودند پیدا شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

«لقمان سورانه» مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن تایید گفت: حال عمومی هرسه نوزاد مساعد است و در حال حاضر در بخش نوزادان بیمارستان نگهداری می‌شوند.

هویت نوزادان مشخص است

خالد احمدنژاد رئیس بهزیستی شهرستان بوکان، در همین ارتباط گفت: هویت پدر و مادر این نوزاد‌ها مشخص است و این سه نوزاد قربانی اختلافات خانوادگی بین والدین خود شده اند.

وی افزود: مردی که از همسر دوم خود صاحب سه نوزاد سه قلو شده است، به علت اختلافات خانوادگی سه نوزاد خود را در کوچه رها کرده است.

احمد نژاد گفت: پدر این نوزاد‌ها علی رغم توانایی مالی حاضر به قبول سرپرستی این کودکان نیست و مادر نوزاد‌ها بر نگهداری فرزندانش اصرار دارد.

وی افزود: رها کردن سه قلوها در کوچه در حقیقت مصداق کودک آزاری و جرم است و این سه نوزاد تا روز شنبه در بیمارستان نگهداری می‌شوند تا دادگاه این کودک آزاری را بررسی کند.

احمد نژاد تاکید کرد: بهزیستی امکانات لازم برای نگهداری این نوزادان در اختیار دارد و برای نگهداری آن‌ها نیاز به دستور دادگاه داریم.

انتهای پیام//ن.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
ممنون