نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای استکبار با برنامه ریزی های گوناگون به دنبال سست کردن و برچیدن بنیان خانواده ها در جهت تسلط بر دنیای اسلام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد امروز در آئین عزاداری اربعین حضرت امام حسین (ع) در امامزاده موسی (ع) اردستان بیان کرد: دشمنان تشیع از وحدت و انسجام مسلمانان وحشت دارند و خانواده را به عنوان کوچکترین و مهمترین نهاد اجتماعی هدف قرار دادند.

وی افزود: دشمنان در همین راستا خوب می دانند آئینی مانند راهپیمایی اربعین نماد وحدت، از خود گذشتگی و محبت است و از این رو تفرقه افکنی در جهان اسلام را دنبال می کنند تا بر سرنوشت آنها مسلط شوند.

وی افزود: هرگز نخواهیم گذاشت عاشورا و اربعین به فراموشی سپرده شود؛ قیام عاشورا و اربعین یک هزار و 400 سال استمرار داشته و هرگز از شکوه آن کاسته نشده که در دنیا بی مانند است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اربعین سبک زندگی بر اساس ایمان و صمیمیت را به نمایش می گذارد و بیشترین ایثار و مهربانی در روابط اجتماعی را جاری می سازد.

طباطبائی نژاد اضافه کرد: حرکت اربعین ریشه در قیام عاشورا داشته و حضور پرشور سالانه مردم از کشورها و ملیت های گوناگون در این همایش خودجوش بزرگی و حقانیت تشیع را به نمایش می گذارد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم  عزاداری اربعین حضرت امام حسین (ع) در امامزاده موسی (ع) اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار