مربیان و دانش آموزان برتر راهیان نور خاش با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیر آموزش و پرورش و شماری از مقامات فرهنگی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از مربیان و دانش آموزان برتر راهیان نور در خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران خاش در این مراسم گفت: دلیل آغار جنگ علیه ایران، کشور‌های هم پیمان صدام بودند که تجهیزاتی را در اختیار دست پرورده خود گذاشتند تا بتواند خاک ایران را تصرف کند، اما رزمندگان اسلام با دستان خالی به درستی دفع تجاوز کردند.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: با یاری خداوند متعال و همت رزمندگان دلیر سپاه اسلام عظمت و ابهت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر در مقابل جبهه دشمنان قسم خورده اسلام و کشور به دنیا نشان داده شد.

قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش خاش نیز از عوامل اجرایی اعزام دانش آموزان به مناطق بازمانده از هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: امروزه دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس هستند بر این اساس همگان وظیفه دارند توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

در پایان به نفرات برتر جشنواره دل نوشته‌های دانش آموزی راهیان نور نیز هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.