فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در بازدید از موکب امام حسن (ع) در شلمچه، اتحاد مسلمین را تنها راه غلبه بر استکبار جهانی دانست.

اتحاد مسلمین تنها راه غلبه بر استکبار جهانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی محمد اکبری در سفر به استان خوزستان از مقر‌های مرزبانی رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام بازدید کرد و در ادامه با حضور در موکب امام حسن مجتبی (ع) از خدمات خادمان زائرین اربعین حسینی (ع) قدردانی کرد.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از مکتب امام حسین علیه السلام، فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کردند وامروز به برکت رشادت‌های دوران حماسه، شاهد زمین گیر شدن گروه‌های تکفیری در نقاط مختلف منطقه هستیم.

اکبری ادامه داد: امنیت حاصل شده در کشور عراق به ویژه شهر‌های مذهبی و عتبات عالیات، مرهون از خودگذشتگی مدافعان حریم آل الله است که از نهضت عاشورا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته اند.

وی، با اشاره به حضور میلیون‌ها زائر از کشور‌های مختلف و ادیان گوناگون در پیاده روی اربعین، اضافه کرد: اربعین نماد اقتدار اسلام و مسلمین است و نفوذ قدرت اسلام در این راهپیمایی باشکوه و بی نظیر به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/م

اتحاد مسلمین تنها راه غلبه بر استکبار جهانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار