سرمربی کرمانشاهی تیم ملی کبدی جوانان گفت : تیم کبدی کرمانشاه از حضور در مسابقه های لیگ برتر انصراف داد.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت تیم های کبدی در دو بخش مردان و زنان به دلیل نداشتن اسپانسر و بودجه مالی از حضور در رقابت های لیگ برتر انصراف دادند.
وی گفت: تیم کبدی بانوان کرمانشاه سال گذشته سوم شد و تیم آقایان هم در مرحله اول لیگ تیم نخست شد،اما به دلیل نبود بودجه امسال از حضور در لیگ انصراف داد و تیم تیم بانوان و آقایان به دسته یک سقوط کردند.
امیری افزود: عدم حضور تیم های کبدی کرمانشاه در لیگ برتر امسال در حالی است که بازیکنان برتر برای بازی های آسیایی و جهانی از میان همین بازیکنان لیگ برتر انتخاب می شوند.
وی گفت :بازیکنان تیم کبدی کرمانشاه تا به امروز منتظر بودند که برای تیم کرمانشاه بدون هیچ چشم داشتی بازی کنند و علت آن تعصب به شهر و تیم شهرشان بود اما حالا باخبر شدیم که  تلاش های صیدی رییس این هیات برای جذب اسپانسر به نتیجه نرسید و بازیکنان کرمانشاه به تیم های دیگر با قرار داد مالی می پیوندند.
سرمربی تیم ملی کبدی جوانان اعلام کرد: محمد قربانی و محمد نصرتی دو بازیکن خوب کرمانشاه و تیم ملی به تیم گرگان پیوستند ، صابر فرهادی کاپیتان تیم ملی جوانان و علی کهریزی بازیکن ملی پوش کرمانشاهی نیز به تیم اهواز می پیوندند.
وی گفت: با وجود  تلاش های حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان و صیدی رییس هیات کبدی برای جذب اسپانسر این کار بی نتیجه ماند.
هم اکنون با انصراف تیم کبدی، کرمانشاه فقط دو تیم بدمینتون و سپک تاکرا را در لیگ برتر دارد.

انتهای پیام/پ

انصراف تیم کبدی کرمانشاه  برای حضور در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.