پنجمین جلسه از بازجویی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز نیز باید برای پاسخگویی درباره اتهامات فساد مالی در جلسه پلیس این رژیم حاضر شود.

نتانیاهو به دریافت کمک‌های مالی خارجی در زمان مبارزات انتخاباتی، استفاده از اموال دولتی برای مصارف شخصی، پرداخت و دریافت رشوه متهم است. یگان موسوم به «لاهاو ۴۳۳» مسئول رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی و رشوه است که کار بازجویی از نتانیاهو را در ساختمان نخست وزیری انجام می‌دهد.

نتانیاهوی ۶۸ ساله، از سال ۱۹۹۶ قدرت را بار‌ها در سرزمین‌های اشغالی به دست گرفته است و دوره فعلی، چهارمین دوره نخست وزیری او محسوب می‌شود. وی در صورتی که تا پایان این دوره، سکان نخست وزیری را برعهده داشته باشد، به طولانی‌ترین سرکرده رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

او و همسرش سارا، در سال‌های اخیر رسوایی‌های متعددی مانند سوء استفاده از بودجه دولتی داشته‌اند. با این وجود، نتانیاهو تنها نخست وزیری نیست که مورد بازجویی پلیس قرار می‌گیرد. «ایهود باراک»، که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود، به دلیل دریافت رشوه و فساد ۱۸ ماه زندانی شد.

مهمترین پرونده فساد مالی نتانیاهو به دریافت یک میلیون دلار از «آرناود میمران»، مفسد مالی فرانسه، مربوط می‌شود که برای تبلیغات نخست وزیری هزینه شد.

 

انتهای پیام/

 

پنجمین جلسه بازجویی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار