رئیس پلیس‌راه ایلام گفت:با توجه به یک‌ طرفه شدن مسیر مهران به ایلام با وجود حجم سنگین ترافیک در این محوراما تردد روان است و گره ترافیکی نداریم.

 آخرین وضعیت ترافیکی محور مهران-ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ترافیک خروج زوار اربعین طبق دستور مسئولین مسیر مهران به سمت ایلام یک طرفه شده است تا زوار  بتوانند به سهولت تردد کنند.

وی افزود: در همین راستا برای زواری که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند محور ایلام به سمت ملکشاهی و همچنین چند محور جایگزین نیز در نظر گرفته شده و در سایر محور ها نیز مشکل خاصی نداریم و ترافیک روان است و زوار به سهولت تردد می کنند.

همتی زاده تاکید کرد: زواری که خودروهای آنها در پارکینگ است از طریق برشور اطلاعات سفر و توصیه های لازم ترافیکی به آنها داده شده تا شاهد سفری امن و بی خطر باشیم.

رئیس پلیس راه ایلام ضمن توصیه به رانندگان اضافه کرد: از رانندگان خواهش داریم تا مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های پلیس توجه کنند و با آرامش و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی گفت: متاسفانه در تصادفات سال گذشته تعدادی از زائران مجروح شدند که علت عمده آن خستگی و خروج از جاده بوده است بنابراین از رانندگان خواهشمندیم در بازگشت عجله نکنند تا شاهد سفری بی خطر باشیم.

 

انتهای پیام/ع

ترافیک سنگین در محور مهران به ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.