امام جمعه بادرود گفت: با توجه به هوای سرد بایستی تمامی امکانات آستان مقدس در ایام زیارتی اربعین تا 28 صفر بسیج شود تا زائران گرامی در آسایش و راحتی سفر زیارتی خاطره انگیزی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام علیرضا قاسمی امروز در جلسه ستاد اربعین بادرود اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و حضور انبوه زائران در شهر بادرود و امامزاده آقا علی عباس هستیم، میزبانی‌ای که برای ما افتخار است.

وی افزود: بحث اسکان زائران بسیار حائز اهمیت است اگر مردم وارد شهر ما می‌شوند و زائر امامزاده آقا علی عباس هستند، یعنی مهمان ما هستند و اگر بعضی از افراد می‌توانند اتاقی و یا منزلی که بدون استفاده دارند به زائران تحویل دهند این کار خیر را انجام دهند که در پیشگاه ذات مقدس باری تعالی بسیار با ارزش است چنانکه ما در عراق می‌بینیم که چگونه مهمانان خود را دعوت می‌کنند و از زائران امام حسین (ع) با جان و دل خدمت می‌کنند. 

امام جمعه بادرود تصریح کرد: شاید زائران دارای مشکلاتی باشند یعنی فرزند شیرخوار یا خردسال دارند، پیرمردی و پیرزنی همراه ایشان است لذا با توجه به هوای سرد بایستی تمامی امکانات آستان مقدس در ایام زیارتی اربعین تا 28 صفر بسیج شود تا زائران در آسایش و راحتی سفر زیارتی داشته باشند.

وی گفت: حضور رهبر انقلاب در تاریخ 14 شهریور ماه سال 1395 در شهربادرود و زیارت این دو بزرگوار اسم شهر بادرود و آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) را در کشور و حتی در جهان اسلام مطرح و برجسته کرد، به همین دلیل باید تمام هم و غم خود را در جهت خدمت به زائران و مسافران گرامی از حیث بهداشت، امکانات، اسکان، خدمات فرهنگی و مذهبی، خدمات ورزشی و... به کار گیریم تا زائران با رضایت کامل از شهر خارج شوند.

قاسمی  به اشاره به راهپیمایی عظیمی که سال‌های اخیر از حرم شهدای گمنام دهستان حسین آباد تا حرم مطهر امام زاده آقاعلی عباس و سید محمد (ع) انجام می‌گیرد، گفت: این راهپیمایی در بین شهروندان دهستان حسین آباد و روستاهای تابعه به عنوان یک فرهنگ مقدس و ارزشمند نهادینه شده است و بناست که اعضای شورای اسلامی شهر بادرود و دهستان حسین آباد در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این راهپیمایی که نمادی کوچک از راهپیمایی میلیونی زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی است (ع)  نشستی مشترک داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار