مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه از برگزاری کارگاه آموزش بیماری التور وبا و آموزش بهداشت فردی مددجویان تحت حمایت خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزش بهداشت فردی مددجویان کمیته امداد در میرجاوهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، منصور نورا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه اظهار کرد: کارگاه آموزش بیماری التور و آموزش بهداشت فردی مددجویان سالمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میرجاوه برگزار شد.

نورا افزود: در این کارگاه یک روزه مددجویان با چگونگی رعایت بهداشت مواد غذایی، تغذیه سالم و همچنین الگوی درست مصرف کردن مواد غذایی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، خاطرنشان کرد: این دوره از کلاس‌های آموزش بهداشت خانواده با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی مددجویان و آشنایی با نکات بهداشت فردی و محیط برگزار شد و مددجویان ضمن برخورداری از ویزیت رایگان با نحوه پیشگیری و درمان بیماری التور آشنا شدند.

نورا حمایت مادی و معنوی از افراد تهی‌دست و مستمند را از الویت‌های کمیته امداد دانست و تاکید کرد: همه در مقابل محرومان مسئول هستیم و اگر نسبت به کمک به این قشر از جامعه غفلت بورزیم آسیب‌های ناشی از فقر و نداری در همه ابعاد جامعه نفوذ خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کارگاه آموزش بهداشت فردی مددجویان کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار