سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در رابطه با تغییرات ساختار شهرداری نظر وزارت کشور تأمین شده اما این که تا این لحظه جابجایی انجام شده یا خیر اطلاعی ندارم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی مقدری در خصوص پایان مهلت یک ماهه وزارت کشور به شهرداری اصفهان مبنی بر اعمال شیوه جدید ساختاری اظهار داشت: تفاهمی در هفته‌های اخیر میان شورای شهر و شهردار داشتیم.

وی افزود: پس از برگزاری جلساتی، تفاهم صوت گرفته و قرار شد ساختار شهرداری مرکزی و مناطق مطابق ساختار جدید  ابلاغی وزارت کشور انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اما اعمال ساختار جدید در سازمان‌های وابسته به شهرداری باید بیشتر بررسی شود، در این بخش باید کار کارشناسی و حقوقی صورت بگیرد و هنوز در این زمینه به تفاهم نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: اعضای شورای بر روی سازمان‌های شهرداری مساله خاصی نداشتند و عمده صحبت همکاران ما در شورا بر سازمان‌های وابسته بود.

مقدری در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با تغییرات ساختار شهرداری اصفهان نظر وزارت کشور تأمین شده اما این که تا این لحظه جابجایی انجام شده یا خیر اطلاعی ندارم.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.