مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 88 درصدی زائران خارجی اربعین حسینی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به افزایش 88 درصدی زائران خارجی اربعین حسینی در سالجاری نسبت به پارسال افزود: زائران خارجی اربعین حسینی از کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان از پایانه مرزی بیله سوار وارد استان اردبیل شده و با 73 دستگاه اتوبوس از طریق مرز شلمچه عازم کربلای معلی شدند.

وی با بیان اینکه طرح جابه‌ جایی زائران اربعین حسینی از هفتم آبان ماه شروع شده و تا 26 آبان ماه به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در این مدت بیش از 17 هزار نفر زائر اربعین حسینی استان اردبیل با 450 دستگاه اتوبوس جابجا می شوند.

رحمتی بیان کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برای هماهنگی، راحتی و آسایش زائران به هنگام بازگشت در پایانه مرزی مهران حضور خواهند داشت.

وی در خصوص کرایه اتوبوس ها گفت: به علت یک سر خالی بودن کرایه اتوبوس های عادی 900 هزار ریال، اتوبوس های 32 نفره یک میلیون و 200 هزار ریال و اتوبوس های تخت شو یک میلیون و 400 هزار ریال هزار برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

جابجایی بیش از 17 هزار نفر زائر اربعین حسینی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.