افزایش اختلافات در جامعه آمریکا با روی کار آمدن ترامپ

سیاست‌های دستگاه‌های دولتی آمریکا، اختلافات در جامعه این کشور را تشدید کرده است تا جایی که برخی از جمهوریخواهان به ایالت‌های دیگر نقل مکان می‌کنند.

افزایش اختلافات در جامعه آمریکا با روی کار آمدن ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری فرانس بیست و چهار گزارش داد: در یک سالی که از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا می گذرد، سیاست های نهادهای حکومتی او اختلافات در جامعه آمریکا را روز به روز بیشتر کرده است. در این یک سال، ایالت کالیفرنیا که ثروتمندترین، پرجمعیت‌ترین و در عین حال ترقی‌خواه‌ترین ایالت آمریکاست، به پایگاهی برای مخالفان ترامپ تبدیل شده است و جمهوریخواهان، دیگر نمی توانند در آن بمانند و یا به این ایالت بیایند.

گزارشگر فرانس بیست و چهار در گزارشی از لس آنجلس درباره این اختلافات گفت: از یک سال پیش صدها دموکرات برای محکوم کردن سیاستهای دولت (آمریکا) در خیابانهای لس آنجلس تظاهرات می کنند. در برابر آنها و در پشت سر نیروهای پلیس هم طرفداران رئیس جمهور با شور و حرارت بیشتر تظاهرات می کنند. این اختلافات سیاسی عمیق، زمینه را برای تقسیم‌بندی‌ها در جامعه آمریکا مساعد کرده است.

 

انتهای پیام/

 

افزایش چشمگیر اختلافات در آمریکا پس از انتخاب ترامپ به ریاست‌جمهوری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار